رئیس اداره ورزش و جوانان مطرح کرد:
آخرین اخبار از وضعیت پروژه های سالن 3 هزار نفره، زمین چمن، گود کشتی باچوخه امیرآباد، چندین پروژه عمرانی شهری و روستایی نیمه کاره و اخباری از هیئت های ورزشی شیروان موضوعاتی بود که در گفت و گو با رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان مطرح و مورد کنکاش قرار گرفت.
کد خبر: ۶۷۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ 25 October 2018

آخرین اخبار از وضعیت پروژه های سالن 3 هزار نفره، زمین چمن، گود کشتی باچوخه امیرآباد، چندین پروژه عمرانی شهری و روستایی نیمه کاره و اخباری از هیئت های ورزشی شیروان موضوعاتی بود که در گفت و گو با رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان مطرح و مورد کنکاش قرار گرفت.
«علی خالق زاده» در خصوص پروژه سالن 3 هزار نفره شیروان اظهار کرد: این سالن به عنوان پروژه مهم ورزش شیروان از جمله پروژه های ناتمام شهرستان است که همزمان با سالن های 6 هزار نفره بجنورد و 2 هزار نفره اسفراین کلنگ زنی شد و متاسفانه مانند آن دو پروژه از سال 90 به شکل ناتمام رها شده است.
وی تصریح کرد: در خصوص این پروژه امسال رایزنی های زیادی توسط نماینده و فرماندار شیروان صورت گرفته و امیدوار هستیم از اعتبارات ملی سال 97 مبلغ خوبی جذب و عملیات عمرانی پروژه دوباره آغاز شود.
وی بیان کرد: چمن مصنوعی شیروان در سال 94 نصب شد و امیدواریم تا پایان امسال سکوها، فنس، نور و جایگاه آن نیز توسط شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی کشور نوسازی و اجرا و در نهایت تکمیل شود.
«خالق زاده» از پیش بینی اعتبار 700 میلیون تومانی برای گود بین المللی کشتی باچوخه امیرآباد خبر داد.وی ادامه داد: اعتبار تکمیل سالن های ورزشی روستای مشهد طرقی با 500 میلیون تومان و سالن ورزشی روستاهای سنجد و کوسه نیز با 250 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی (وزارت ورزش و جوانان) مصوب شده و امیدواریم با تخصیص صد در صدی شاهد تکمیل این پروژه ها باشیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان از تصویب 250 میلیون تومان برای سالن ورزشی سنگ نوردی و 250 میلیون تومان برای سالن چند منظوره شیروان از محل اعتبارات ملی خبر داد و خاطرنشان کرد: این اعتبارات با پیگیری های نماینده شهرستان از وزارت ورزش و جوانان مصوب شده و امیدواریم با تخصیص آن شاهد تحولی در سرانه ورزشی شیروان باشیم.
«خالق زاده» با بیان این که خانه ژیمناستیک شیروان نیز باید طبق قرارداد تا زمستان امسال به بهره برداری برسد افزود: زمین تنیس خاکی مجموعه ورزشی آزادی نیز حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا یک ماه دیگر آماده می شود.
وی در رابطه با تعداد پروژه های ورزشی نیمه کاره در شهرستان بیان کرد: در آبان 93 که مسئولیت اداره ورزش و جوانان شیروان به من سپرده شد 15 پروژه ناتمام در شهر و روستاها وجود داشت که همگی مربوط به سال های 89 و 90 بود و عقیده دارم کلنگ زنی این تعداد پروژه طی دو سال کاری غیر کارشناسی بوده و البته این مسئله مختص به شیروان نیست و در اکثر شهرهای دیگر نیز اتفاق افتاده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از آخرین وضعیت هیئت های ورزشی طی یک سال گذشته موضوعاتی را مطرح و خاطرنشان کرد: در بعضی از رشته ها شیروان همواره حرف هایی برای گفتن داشته و دارای عناوین ملی و بین المللی بوده است و حفظ این مقام ها جزو برنامه ها و تقویت رشته های دیگر نیز در اولویت قرار گرفت.
وی دعوت از «امین صحرایی» به اردوی تیم ملی بوکس، «مهرداد رشیدی» به اردوی تیم ملی جوانان ووشو، «امیر حسن نکوئی» به اردوی تیم ملی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای، «شاهین کریم زاده» به اردوی تیم ملی ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی را از اتفاقاتی دانست که برای اولین بار در این رشته ها طی یک سال اخیر برای شیروان رقم خورده است./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار