رضا رضایی :
معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: مجوز فعالیت سه موسسه چند منظوره در استان صادر شده است.
کد خبر: ۶۷۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ 28 October 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی این اداره ؛ رضا رضایی با اعلام این خبر افزود: مجوز این موسسات به استناد ضوابط و مقررات تاسیس مراکز، موسسات، کانون‌ها و انجمن‌های فرهنگی هنری و نظارت بر فعالیت آن‌ها مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی و تفویض اختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است.

وی با بیان اینکه مجوز فعالیت یک موسسه چند منظور در شهرستان بجنورد تمدید شده است، اظهار کرد: موسسه " بوستان معرفت خراسان شمالی " به مدیرمسئولی رضا محزون در استان تمدید شد.

رضایی همچنین از صدور مجوز فعالیت دو موسسه چند منظور در استان خبر داد و اضافه کرد: موسسه چند منظوره " بوستان هنر و تفکر اترک" به مدیرمسئولی مهناز حمیدی از بجنورد و موسسه چند منظوره "سفیر ترنم هنر سپهر آیین" به مدیرمسئولی محمود رحیمیان اردغان از اسفراین مجوز فعالیت دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: موسسات فرهنگی و هنری چند منظوره با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و هنر، اجرای فعالیت های فرهنگی وهنری و همچنین ایجاد اشتغال جهت فعالیت در شهرستان ها صادر می شود.

رضایی اظهار کرد: از آن جایی که موسسات فرهنگی در توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری نقش به سزایی دارند و با توجه به شرایط خاصی که در موسسات حاکم است و توانمندی های آنها، می توان از ظرفیت موسسات به نحو شایسته در راستای اجرای فعالیت های فرهنگی وهنری بهره برد.

رضایی موسسات فرهنگی را بازوان اجرایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی ذکر کرد و گفت: در تلاشیم تا با استفاده از ظرفیت های موسسات فرهنگی زمینه شکوفایی فعالیت های فرهنگی وهنری را فراهم کنیم.

گفتنی است ١٢ موسسه چند منظوره در خراسان شمالی در حال فعالیت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار