رییس اداره راه و شهرسازی شیروان گفت: عملیات ساخت 16 کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان خراسان شمالی بتازگی آغاز شده است.
کد خبر: ۶۷۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ 28 October 2018

محمود رضازاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون احداث عملیات راه روستای یاسرآباد به طول 10 کیلومتر و فیروزه و برزلی هر کدام به طول 3 کیلومتر در دست اجرا است.
وی مجموع کل اعتبار در نظر گرفته شده برای پایان این طرح ها را 100 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پایان طرح های یاد شده بستگی به تخصیص اعتبارات دارد و نمی توان زمان مشخصی را برای آن در نظر گرفت.
رضازاده با بیان اینکه هم اکنون مجموع کل راه های روستایی این شهرستان 650 کیلومتر است افزود: از این میزان 480 کیلومتر آن آسفالت شده است که 78 درصد راه های روستایی این شهرستان از آسفالت برخوردارند.
رییس اداره راه و شهرسازی شیروان با اشاره به افزایش آسفالت راه های روستایی این شهرستان در دولت تدبیر و امید گفت: امسال 75 میلیارد ریال اعتبار برای راه روستایی این شهرستان در نظر گرفته شده است.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که 68 هزار نفر در قالب 18 هزار خانوار در 157روستای شیروان سکونت دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار