استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی در ششمین نشست کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان صدور مجوز بی نام را موجب سرعت بخشی در روند جذب بیشتر سرمایه گذاران توصیف کرد.
کد خبر: ۶۷۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵ 28 October 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی ، دکتر محمدرضا خباز در این نشست با بیان این که این طرح در راستای ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در استان است، اظهار داشت: با توجه به اعلام کارشناسان در بهترین حالت ممکن زمان صدور مجوز واگذاری زمین به سرمایه گذار حداقل 6 ماه است که این طولانی بودن روند صدور مجوز تمایل سرمایه گذاران برای حضور در استان را از بین می برد.
دکتر خباز افزود: اجرای طرح صدور مجوز بی نام می تواند مشوقی برای حضور بیشتر سرمایه گذاران در استان باشد و با توجه به اعلام موافقت اولیه مدیران دستگاه های اجرایی، این طرح به دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان برای تایید نهایی و اعمال پیشنهادهای کارشناسی طرح شده دیگر دستگاه های اجرایی ارسال و نتیجه نهایی در جلسه آینده اعلام شود.
وی در ادامه سخنان خود شرایط موجود کشور را شرایط جنگی توصیف کرد و گفت: وضعیت موجود مستلزم حرکت جهادی و انقلابی مسئولان است، بنابراین دستگاه های اجرایی به اجرای مصوبات و پاسخگویی به مکاتبات بین دستگاهی اهتمام ویژه داشته باشند و بار دیگر تاکید می کنم اعضای حاضر در جلسه برای دستورکار جلسات اظهار نظر صریح داشته باشند چرا که پس از تایید نهایی، اجرای مصوبات الزامی است.
دکتر خباز هم چنین خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به چهلمین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواستار ارائه عملکرد چهل ساله دستگاه های اجرایی در حوزه های مختلف مانند کشاورزی، صنعت، راهسازی، گردشگری و ... از طریق تریبون نماز جمعه و صدا و سیما هستند، بنابراین مدیران باید برای تحقق این امر آمادگی لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار