استاندار:
استاندار خراسان شمالی در دهمین نشست ستاد سرمایه گذاری استان در سال جاری گفت: تفکر حمایت بدنه مدیریتی استان از سرمایه گذاری باید نهادینه شود.
کد خبر: ۶۷۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷ 31 October 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا خباز در این نشست اظهار داشت: تمامی مباحث و پیشنهادهای کارشناسی در مورد هر سرمایه گذاری باید پیش از انجام کارهای اجرایی انجام گیرد تا پس از تصویب و آغاز عملیات اجرایی، نقطه نظرات جدید موجب توقف کار و دلسردی سرمایه گذار نشود.
وی افزود: اقدامات ما باید به گونه ای باشد که سرمایه گذار تمایل به حضور در استان را داشته باشد و البته تاکید می کنم سرمایه گذاری جدید نباید مانعی برای سرمایه گذاری های گذشته باشد و رکود آنان را رقم بزند چرا که بازتاب و آثار منفی فراوانی به دنبال دارد.
وی ادامه داد: در انجام کارها از اعمال نظرات شخصی و فردی پرهیز کنید و نظرات کارشناسی فصل الخطاب کارها باشد چرا که اشتباه های نظرات کارشناسی شده به مراتب کمتر از نظر شخصی است. وی تصریح کرد: ایجاد زمینه های اطمینان خاطر برای حضور سرمایه گذار در استان تدریجی است اما با یک اشتباه می توان این اطمینان را از بین ببریم بنابراین بار دیگر بر ارائه نظرات کارشناسی تاکید دارم و یادآور می شوم رعایت مرّ قانون الزامی است اما تفسیر ما از قوانین باید راهگشای حل مشکلات مردم باشد.
بررسی مشکل واگذاری زمین به شرکت تحقیقاتی صنایع و منابع تجدید شونده بجنورد از دستورکارهای این نشست بود که دکتر خباز در این خصوص اظهار داشت: ایجاد روستاهای سبز با هدف درآمدزایی و اشتغال در حال پیگیری است و این شرکت نیز با اجرای طرح های پایلوت بین المللی در ۸ شهرستان این هدف را دنبال می کند و تاکید ما بر حمایت از این طرح، گسترش آن به دیگر روستاهای استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار