در راستای اجرای مصوبه شورای آموزش و پرورش استان، اردوگاه شهید چمران شهرستان بجنورد تیرماه سالجاری افتتاح شد اما به دلیل وجود برخی مشکلات از جمله تعیین تکلیف چند هکتار از اراضی این اردوگاه، مشکلات آنان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مورد بررسی و رصد قرار گرفت.
کد خبر: ۶۷۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹ 31 October 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این نشست با حضور اعضای مجموعه آموزش و پرورش استان،شهرداری و اداره کل راه وشهرسازی اظهار داشت: مقرر شد تا بر مبنای بخش های موجود در این اردوگاه از سوی اداره کل راه وشهرسازی سند صادر شود اما باید در تلاش باشیم تا فضای فرهنگی و تربیتی بیشتری را برای دانش آموزان فراهم آوریم.
رضا رجب زاده تصریح کرد: باید از خدماتی که دولت نیز برای مباحث آموزشی در نظر گرفته است، حداکثر استفاده را برد؛ ضمن آن که فضاهای آموزشی استان باید متناسب با استانداردهای آموزش و پرورش ساخته شود.
وی ادامه داد: هم چنین از محل اعتبارات شهرداری ها برای کمک به بهبود وضعیت مدارس سهم پنج درصد عوارض صدور پروانه ساختمانی که باید به حساب آموزش و پرورش واریز شود، کمک خوبی برای فضاهای آموزشی استان خواهد بود.
گفتنی است، عملیات ساخت و ساز اردوگاه دانش آموزی بجنورد که به نام شهید چمران نام گذاری شده است، از سال 74  آغاز شد و در سالجاری به بهره برداری رسید. این اردوگاه با 40 هکتار مساحت در جوار منطقه توریستی گردشگری بش قارداش ساخته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار