3 هزار و 128 حلقه لاستیک بین ناوگان سنگین باری و مسافربری خراسان شمالی توزیع شده است.
کد خبر: ۶۷۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ 03 November 2018

3 هزار و 128 حلقه لاستیک بین ناوگان سنگین باری و مسافربری خراسان شمالی توزیع شده است.
سرپرست اداره تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با اعلام این خبر به خبرنگار ما افزود: این تعداد لاستیک از 14 تیر ماه امسال توزیع و با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته و جذب لاستیک در اندازه های سنگین، تاکنون 4 هزار و 492 حلقه لاستیک برای استان جذب شده است.
«احمد پورکاظم» گفت: اختصاص لاستیک به ناوگان بر اساس پیمایش صورت گرفته توسط ناوگان خواهد بود و تمام اطلاعات پیمایش ناوگان توسط همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از سامانه دریافت و لاستیک های جذب شده بین فعالان عرصه حمل و نقل توزیع خواهد شد.
وی اظهارکرد: آمار و اطلاعات ناوگان حمل و نقل استان بر اساس اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بیش از 4 هزار و 500 دستگاه است که این تعداد در سامانه ملی حمل و نقل حدود 3 هزار و 600 دستگاه اعلام شده و بر اساس همین آمار و اطلاعات سهم استان در کارگروه تایر کشور تعیین شده است.
وی بیان کرد: پیگیری های لازم برای اصلاح آمار و اطلاعات ناوگان استان توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه ها در سامانه ملی با هدف جذب لاستیک بیشتر در دست اقدام است.وی افزود: همه تلاش های لازم برای جذب لاستیک توسط سازمان و نمایندگی های شرکت های تولیدی و وارد کننده لاستیک صورت گرفته است.
«پورکاظم» گفت: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته، جذب لاستیک سنگین، سرعت و افزایش یافته و وضعیت موجودی و جذب لاستیک در روزهای اخیر از روند توزیع آن پیشی گرفته است./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار