اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و جامعه فرهنگی، هنری استان به مناسبت ١٣ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی بیانه‌ای صادر کردند.
کد خبر: ۶۷۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ 04 November 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل روابط عمومی ؛ در متن این بیانیه آمده است: ١٣ آبان صرفاً یک رویداد تاریخی نیست بلکه واقعه‌ای تاریخ‌ساز، ماندگار و تأثیرگذار که در هر کدام از رخدادهای آن مصادیقی از پایداری، غیرت، فداکاری، مقاومت اسلامی و بیداری جهادگونه علیه طاغوتیان، استکبار و نظام سلطه از سوی ملت مجاهد و غیور ایران اسلامی است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است؛ دشمنان ایران اسلامی به سرسپردگی آمریکا مستکبر از آغاز نهضت امام خمینی (ره) به صورت ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی با طرح ریزی توطئه‌ها و دسیسه‌های گوناگون در جهت ریشه‌کن کردن انقلاب اسلامی بوده و به فضل خداوند و با حضور با بصیرت مردم و در صحنه و رهبری‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری این توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی و عزم و اراده و همبستگی ملی برای مقابله با مشکلات و ایستادگی در برابر زیاده خواهان جهان مضاعف گردید.

سیزدهم آبان به جهانیان درس ایستادگی در مقابل مستکبران آموخت که می‌توانند هویت خود را با نفی قدرت‌های استعماری تعریف کنند و در یک کلام با به ارمغان آوردن غروری مقدس و حماسه آفرین به آنها آموخت که دیوار ظلم و ستم شکستنی است.

کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و جامعه فرهنگی هنری استان با الهام از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی ) همراه با همه مردم میهن اسلامی مان در راهپیمایی دشمن شکن ١٣ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی شرکت می نمایند تا پیام عزت و اقتدار ایران اسلامی را به گوش جهانیان برسانند و توطئه های شوم دشمنان را خنثی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار