احمدرضا رحیم زاده :
احمدرضا رحیم زاده اظهار کرد: شهرستان بجنورد به دلیل موقعیت خاص گردشگری و نزدیکی به مشهد مقدس، همه ساله پذیرای میلیون ها مسافر از اقصی نقاط کشور است که این مهم، لزوم برنامه ریزی جهت سرمایه گذاری را می طلبد.
کد خبر: ۶۷۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ 06 November 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، احمدرضا رحیم زاده اظهار کرد: شهرستان بجنورد به دلیل موقعیت خاص گردشگری و نزدیکی به مشهد مقدس، همه ساله پذیرای میلیون ها مسافر از اقصی نقاط کشور است که این مهم، لزوم برنامه ریزی جهت سرمایه گذاری را می طلبد.

رحیم زاده تصریح کرد: با سرمایه گذاری در این بخش، می توان به اشتغالزایی و در نتیجه ایجاد درآمدهای پایدار دست پیدا کرد.

وی تصریح کرد: سفره خانه های سنتی علاوه بر اینکه یکی از جاذبه های گردشگری در هر شهری به شمار می روند، می توانند در زمینه اشتغالزایی نیز نقش بسزایی داشته باشند.

وی افزود: در همین راستا، 3 سفره خانه یاد شده، مجوزهای لازم را از ادارات و سازمان های مربوطه کسب کرده اند و به زودی به بهره برداری می رسند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بجنورد با اشاره به فعالیت 9 سفره خانه سنتی در بجنورد، گفت: این سفره خانه ها شامل فانوس، خاتون، امیرخانلو، مهان، نگین، ملورین، خوان سالار، جیران و کدبانو است.

رحیم زاده عنوان کرد: علاقه مندان برای ایجاد سفره خانه با مراجعه به اداره شهرستان بجنورد واقع در انتهای خیابان شریعتی شمالی، جنب مجموعه فرهنگی- تاریخی مفخم، می توانند از شرایط کسب مجوز و مراحل آن اطلاع کسب کنند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار