فرماندار شیروان گفت: مسئولان ادارات از برخورد قهری با فعالان حوزه مجازی پرهیز و در صورت وجود مشکل در این زمینه به فرمانداری مراجعه کنند.
کد خبر: ۶۷۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 12 November 2018

امین رضا مرآتی یکشنبه شب در نخستین نشست هم اندیشی فعالان حوزه مجازی شیروان با بیان اینکه در گروه های مجازی باید الگوهای رفتاری خوب ترویج داده شود اظهار داشت: مسئولان باید نقد عملکرد را قبول داشته و پاسخگو باشند و مزایای ارتباط خوب را فراهم کنند.
وی با بیان اینکه اگر فضای نقد نباشد حاشیه امنی برای مسئولان ایجاد می شود گفت: کاهش اعتماد عمومی در جامعه بسیار نگران کننده است که نباید به آن دامن زد و در این راستا از کشمش های سیاسی پرهیز شود.
مرآتی با اشاره به اینکه فضای مجازی هم فرصت است و هم تهدید، گفت: فضای مجازی یک رابطه اجتماعی جدیدی را رقم زده که ارتباط گیری افراد با یکدیگر را آسان کرده است و به همین لحاظ باید از این فضا استفاده بهینه کرد.
فرماندار شیروان با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از تصورات غلط در فضای مجازی تبدیل به باور شده است گفت: باید نقاط مثبت و چشم انداز خوب شیروان ترسیم و ظرفیت های گردشگری آن بازگو شود.
مرآتی افزود: فضای مجازی به عنوان یک ظرفیت خوب و مهم می تواند منشا اتفاقات مثبت باشد که فعالان فضای مجازی شیروان می توانند در معرفی پتانسیل های شهرستان بسیار موثر باشند و زمینه ساز رشد و توسعه پایدار را فراهم کنند.
در پایان مدیران گروه های مجازی در شیروان نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه داند.
شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار