معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: باید جایگاه هنرمندان را در جامعه پررنگ و آثار و تولیدات آنها را به درستی به همه معرفی کنیم.
کد خبر: ۶۷۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 12 November 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی این اداره ؛ مجید پور عیسی، در کمیته اقتصاد فرهنگ و هنر در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ، با تاکید بر حضور بیشتر بخش خصوصی به حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر، اظهار داشت: باید به تناسب بخش دولتی، سرمایه گذاران بخش خصوصی را نیز وارد بدنه کار کرد.

مجید پورعیسی افزود: متاسفانه در حوزه مشارکت ها بخش خصوصی را وارد نمی کنیم و بعد می گوییم که در بخش اجرا کمک کنند و در اجرا نیز دخالت می کنیم.

وی با اشاره به تاثیرگذاری عمیق حوزه هنر، وظیفه دولت را نظارت بر اجرای امور دانست و گفت: با کمک فعالان بخش خصوصی بی شک اقتصاد این بخش ها رونق بیشتری پیدا می کند.

پورعیسی تاکید کرد: باید هنرمندان را برند کرده و جایگاه والای آنها را در جامعه پررنگ کنیم و همان طور که برای زنجیره آبنبات وقت می گذاریم برای زنجیره تولید یک کالای هنری نیز زمان صرف کنیم.

وی اظهار داشت: باید کاری کنیم که هنرمند در جامعه جایگاه خوبی داشته باشد و جایگاه فرهنگی برای هنرمندان ایجاد کنیم تا قدرت فرهنگی داشته باشند.

پورعیسی، با بیان اینکه می بایست در حوزه سیاسگزاری ورود جدی داشته باشیم، افزود: برای این امر می بایست سیاست های تشویقی هم در نظر بگیریم.

وی در خاتمه بهره مندی از تجربیات سایر استان های کشور را در توسعه هر چه بیشتر اقتصاد فرهنگ و هنر موثر دانست.

در ادامه این جلسه اعضای کمیته اقتصاد فرهنگ و هنر استان به ارائه نظرات، پیشنهادات و برنامه های خود در حوزه تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر استان پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار