با خروج سامانه بارشی فعلی دمای هوای استان 8 درجه افزایش می یابد. کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی با بیان این خبر افزود: با خروج سامانه بارشی، برای اواخر امروز و روز پنج شنبه به تدریج افزایش ابر و برای فردا وزش باد شدید، گاهی بسیار شدید و در پاره ای از نقاط احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.
کد خبر: ۶۸۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ 20 November 2018

با خروج سامانه بارشی فعلی دمای هوای استان 8 درجه افزایش می یابد. کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی با بیان این خبر افزود: با خروج سامانه بارشی، برای اواخر امروز و روز پنج شنبه به تدریج افزایش ابر و برای فردا وزش باد شدید، گاهی بسیار شدید و در پاره ای از نقاط احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می شود. «عظیم زاده» گفت: با ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه که اوج فعالیت آن روز شنبه هفته آتی خواهد بود افزایش ابر، بارش باران و در ارتفاعات برف و مه پیش بینی می شود. وی تصریح کرد: از لحاظ دمایی از امروز تا اواخر هفته دمای هوا 8 درجه افزایش می یابد.
به گزارش خبرنگار ما بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان، بارش باران که از یک شنبه شب آغاز شده بود تا اواخر روز گذشته (دوشنبه) به صورت پراکنده و آرام در برخی نقاط استان ادامه داشت، به طوری که بیشترین میزان بارندگی ها طی 24 ساعت منتهی به صبح روز گذشته مربوط به ایستگاه های یکه سعود با 8.2 میلی متر، کهنه جلگه با 6 میلی متر، راز با 3.7 میلی متر، تنگه ترکمن با 3.5 میلی متر، تازه قلعه و غلامان با 2.9 میلی متر، امند با 2.6 میلی متر و بجنورد با 2 دهم میلی متر بود.
در این مدت کوسه با کمینه دمای یک درجه سانتی گراد بالای صفر، سردترین و جاجرم با بیشینه دمای 18 درجه سانتی گراد بالای صفر، گرم ترین نقطه استان بود./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار