هزار و 600 برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج در استان تدارک دیده شده است که بهره برداری از 72 پروژه اقتصاد مقاومتی با هزینه کرد 40 میلیارد ریال از مهم ترین آن هاست.
کد خبر: ۶۸۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 20 November 2018

هزار و 600 برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج در استان تدارک دیده شده است که بهره برداری از 72 پروژه اقتصاد مقاومتی با هزینه کرد 40 میلیارد ریال از مهم ترین آن هاست.
جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) روز گذشته با بیان این مطلب در نشست خبری گفت: برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی و بهره برداری از پروژه های اقتصاد مقاومتی از مهم ترین برنامه های هفته بسیج در استان است.
سرهنگ «چمن» با بیان این که امسال 130 پروژه اقتصاد مقاومتی با اعتبار 110 میلیارد و 400 میلیون ریال در دستور کار قرار داشت، افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) طی امسال 85 پروژه در 4 دهستان محروم استان در دست انجام دارد که در این هفته 45 پروژه از آن ها مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی همچنین به جذب 40 میلیارد ریال تسهیلات بانکی 10 درصد در راستای حمایت های اقتصادی بسیج استان اشاره کرد. وی شعار هفته بسیج امسال را بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت اعلام کرد و افزود: روز نخست هفته بسیج را با برنامه های اجتماعی و مسجد محور در قالب برگزاری جشن های هفته وحدت آغاز خواهیم کرد. وی موضوعات اقتصادی را برنامه روز دوم، خدمات به مناطق محروم را محور برنامه های روز سوم، برگزاری رزمایش در فاروج در روز چهارم و تجلیل از نخبگان بسیجی را برنامه های محوری روز پنجم این هفته دانست و گفت: تشکیل کمپین برای حمایت از ملت مظلوم یمن و همایش حضور با عنوان 40 سال افتخار از مهم ترین برنامه های دو روز پایانی هفته بسیج در استان است. وی همچنین بسیجیان را کمک حال مدیران دولتی در عرصه‌های مختلف دانست و ادامه داد: مدیران با باور ظرفیت‌های بسیجیان می‌توانند پیشرفت‌های کشور را صد چندان کنند و انکار بسیج بنا به فرموده رهبر انقلاب، امر نابخردانه یا خائنانه است. سرهنگ «چمن» بر خدمت رسانی به مردم مناطق محروم تاکید کرد و گفت: در اجرای طرح کرامت هفت منطقه دارای آسیب اجتماعی در استان شناسایی و برنامه های ویژه برای آن ها تعریف شده است. وی افزود: در هفته بسیج 2 هزار سبد غذایی در محلات بین خانوارهای نیازمند استان توزیع خواهد شد./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار