در اجلاس دوازدهم ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش ؛
در اختتامیه دوازدهمین اجلاس ستادهمکاری های حوزه و آموزش و پرورش، کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان به عنوان «کمیته برتر کشور »انتخاب شد
کد خبر: ۶۸۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 20 November 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از  روابط عمومی اموزش و پرورش خراسان شمالی ، اجلاس دوازدهم ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاونین ستادی، آیت اله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، مدیران حوزه های علمیه، معاونین پرورشی سراسر کشور به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار شد.

شورزاده معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی در خصوص این اجلاس گفت: این همایش با هدف توسعه و افزایش همکاری ها و تعامل بین دو نهاد مقدس آموزش و پرورش و حوزه علمیه برگزار شد که در حاشیه آن کارگروه های تخصصی جهت آسیب شناسی و بررسی موانع و مشکلات پیش رو و همچنین بررسی برنامه های پیش رو برگزار گردید.

در این همایش کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش خراسان شمالی ، به عنوان ارزشمند « کمیته برتر کشور » دست یافت .

لازم به ذکر است: این اجلاس همه ساله با حضور مسئولین آموزش و پرورش و حوزه های علمیه استان ها در شهر مقدس مشهد برگزار می شود و هدف اصلی نیز راههای تبادل و همکاری می باشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار