معاون پژوهش مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین گفت: این مرکز آموزش عالی از کتب تالیفی و ترجمه ای اعضای هیات علمی دانشگاهی خود حمایت مادی و معنوی می کند.
کد خبر: ۶۸۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ 20 November 2018

دکتر زهرا جمیلی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه حمایت مادی تالیف و ترجمه کتب حوزه دانشگاهی اعضای هیات علمی این مرکز دانشگاهی پس از تایید شورای پژوهشی هزینه 50 تا 100جلد انتشار کتاب به مولف پرداخت می شود.
وی گفت: علاوه بر این در بخش تالیف کتب به زبان انگلیسی، تالیفاتی که در نشریات معتبر علمی منتشر شود مبلغ 30میلیون ریال به مولف اثر هدیه می شود.
جمیلی برگزاری مراسم رونمایی از کتب تالیفی اعضای هیات علمی را از جمله حمایت های معنوی معاونت پژوهش این دانشگاه ذکر کرد و افزود: این رویه مدت 2سال است که آغاز شده و تاکنون مراسم رونمایی از یک کتاب در سال گذشته انجام شد و امسال هم در هفته کتابخوانی این مراسم صورت می گیرد.
وی گفت: از سال 91 که این مجتمع آموزش عالی شکل گرفته است تاکنون 9 کتاب توسط اعضای هیات علمی این دانشگاه تالیف یا ترجمه شده است که 8 مورد آن وارد بازار نشر شده و یک کتاب نیز امسال در آستانه انتشار است.
به گزارش ایرنا مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در سال 91 تاسیس شد و هم اکنون 2 هزار و 64نفر دانشجو در 13رشته فنی و مهندسی در آن تحصیل می کنند .
شهرستان 120هزار نفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار