معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان شمالی:
طرح حلقه های کتاب خوانی برای جلوگیری از رجعت بی سوادی برای هزار و 121 سوادآموز با کمک اداره کل پست اجرا می شود
کد خبر: ۶۸۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 21 November 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی به نقل از روزنامه خراسان شمالی، مهدی مودی اظهار داشت: طرح حلقه های کتاب خوانی برای جلوگیری از رجعت بی سوادی برای هزار و 121 سوادآموز با کمک اداره کل پست اجرا می شود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان این مطلب به خبرنگار این رسانه گفت: هر سال یک بسته کتاب 10 تایی با همکاری اداره کل پست به خانه سوادآموزان ارسال می شود تا مطالعه کنند و از طریق خلاصه نویسی آن را ارائه دهند.

«مودی»ادامه داد: در این راستا هزار و 121 نفر در حال آموزش هستند و 7 مرکز یادگیری محلی برای آموزش نیز برنامه ریزی شده است که در اسفراین 2 مرکز، در بجنورد 2 مرکز و در راز و جرگلان، شیروان و فاروج هر کدام یک مرکز وجود دارد.

به گفته وی، سوادآموزان 3 دوره، در کنار آموزش های خود، مهارت های اساسی زندگی را نیز به مدت 270 ساعت آموزش می بینند.
وی از اجرای طرح آموزش رایانه هم خبر داد و افزود: این طرح برای 150 نفر از سوادآموزان در شهرهای بجنورد و شیروان در حال اجراست.
معاون سوادآموزی استان خاطرنشان کرد: طرح فعالیت مکمل کلید بهشت در اسفراین، بجنورد، شیروان و مانه و سملقان برای 3 هزار و 583 سوادآموز اجرا می شود.

مهدی مودی در پایان افزود: طرح خاص بانوان نیز در اسفراین، بجنورد و شیروان در حال اجراست و 200 سوادآموز تحت پوشش هستند که 186 نفر از این تعداد ثبت نام کردند و در حال آموزش هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار