حبیب یزدان پناه :
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از انجام 867 مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان طی نیمه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 22 November 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه اظهار کرد: همچنین طی این مدت 11 دوره آموزشی در بخش گردشگری برگزار و 245 نفر در این زمینه آموزش های مربوطه را دریافت کردند.

وی عنوان کرد: بازدیدهای منظم و متناوبی از سوی بازرسان اداره کل از تأسیسات استان صورت می‌گیرد تا در حد توان بهترین خدمات را در مجتمع های موجود به گردشگران ارائه دهیم.

وی افزود: در حال حاضر خراسان شمالی دارای 143 مرکز اقامتی و رفاهی شامل 6 واحد هتل، یک واحد متل، 11 مهمان پذیر، 61 واحد پذیرایی و تعداد 26 واحد اقامتگاه بوم گردی و 38 خانه مسافر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی بر ارتباط مستمر با سرمایه‌گذاران و رفع چالش‌ها و موانع آنان در مسیر سرمایه‌گذاری تأکید کرد و گفت: صنعت گردشگری فرابخشی بوده و لزوم هم‌افزایی و ارتباط با تمامی دستگاه‌ها را می‌طلبد.

یزدان پناه با اشاره به فعالیت و ارائه خدمات از سوی 27 دفتر و شرکت خدمات مسافرتی استان به گردشگران، تأکید کرد: مدیران دفاتر خدمات مسافرتی باید ضمن کسب تجربه لازم، اطلاعات و دانش تخصصی خود را روز به روز ارتقا داده و مهارت های لازم مرتبط با کسب و کارشان را بیاموزند.

گفتنی است؛ خراسان شمالی دارای بیش از 115 جاذبه گردشگری، 2 منطقه نمونه ملی، 22 منطقه نمونه گردشگری استانی و 8 روستای هدف گردشگری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار