معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی مطرح کرد:
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از اجرای طرح نماد برای به 27 هزار دانش آموز متوسطه دوم استان خبرداد
کد خبر: ۶۸۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 27 November 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی حسن لنگری در گفت وگو با خبرنگاران منطقه خراسان شمالی در رابطه با آسیب های فضای مجازی برای دانش آموزان، اظهار کرد: ازدواج های زود هنگام، طلاق، استفاده از مواد مخدر، روابط نامشروع و... از عوامل استفاده بیش از اندازه از فضای مجازی است.

وی افزود:برای کنترل آسیب های فضای مجازی کلاس های آموزشی برای مربیان، خانواده و دانش آموزان برگزار شده و برگزای این کلاس ها ادامه دارد.

وی شعار مطرح شده در این کلاس ها را استفاده از فضای مجحازی کمتر از دو ساعت بیان کرد.

لنگری خاطرنشان کرد: در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی، آموزش و پرورش به تنهایی موفق نخواهد بود و باید ارگان های دیگر و از همه مهمتر خانواده ها در کنار آموزش وپرورزش قرار بگیرند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: طرح نماد(نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان ) در حال اجرا است در این طرح پرسش نامه هایی طراحی شده و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد، و آسیب های اساسی در میان دانش آموزان بدست می آید.

وی اظهار کرد: به دلیل کمبود اعتبار و نیروی متخصص نمی توانیم طرح ها را به طور کامل اجرا کنیم اما تلاش شده تا 70 درصد دانش آموزان را تحت پوشش این طرح قرار دهیم.

وی در خاتمه افزود: 26 هزار و992 دانش آموز دختر و پسر در مقطع متوسطه دوم و سه هزار و686 همکار تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار