معاون عمرانی استانداری تاکید کرد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در نشست کارگروه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بر حمایت از طرح های گردشگری با هدف ایجاد و توسعه اقتصاد پایدار شهری تاکید کرد.
کد خبر: ۶۸۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 27 November 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، رضا رجب زاده در این نشست اظهار داشت: از ایجاد و توسعه طرح های گردشگری شهرداری ها به ویژه در شهرهای کوچک حمایت می کنیم چرا که تحقق این هدف توسعه صنعت توریسم، رونق اقتصادی و ایجاد درآمد پایدار شهری را موجب خواهد شد.
وی افزود: به زعم بسیاری از کارشناسان اقتصادی درآمدهای نفتی به تنهایی پاسخگوی هزینه های کشور نیست بنابراین توسعه صنعت گردشگری و توریسم یکی از راهکارهای توسعه اقتصادی کشور است که با توجه به وجود ظرفیت های گردشگری فراوان در خراسان شمالی این استان نیز از این قاعده مستثنی نیست.
ارائه طرح جامع گردشگری حصارگرمخان از دستورکارهای این نشست بود که رجب زاده تاکید کرد: طرح های ما باید قوی و جامع باشد تا مورد استقبال گردشگران قرار گیرد و تاکید دارم برای اجرای این طرح گردشگری باید بخش خصوصی وارد میدان شود.
وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی استان خاطرنشان کرد: برای توسعه صنعت گردشگدی استان نگاه مساعدتی و حمایتی داشته باشید و ضمن رعایت ضوابط و مقررات، بر تفسیر قوانین به نفع مردم و سرمایه گذار تاکید دارم.
وی در ادامه مطرح کرد: طرح، اجرا و نگهداشت پروژه سه عامل مهم و اساسی برای موفقیت آن است که بی توجهی به هر یک از این موضوعات موجب شکست طرح خواهد شد.
بر اساس این گزارش، ارائه طرح جامع گردشگری و خدماتی رفاهی شهر آوا و مطالعات و طراحی فاز یک مجتمع گردشگری سردار عیوض خان شهرداری لوجلی هم از دیگر دستورکارهای جلسه بود که تصمیمات لازم اتخاذ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار