نماینده ولی فقیه در دیدارمعاون وزیر کشور و استاندار:
جاده منتهی به استان گلستان برای خراسان شمالی سرنوشت‌ساز اما با مصیبت‌های فراوانی روبه‌رو است؛ ساخت این جاده را به اتمام برسانید.
کد خبر: ۶۸۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 08 December 2018

جاده منتهی به استان گلستان برای خراسان شمالی سرنوشت‌ساز اما با مصیبت‌های فراوانی روبه‌رو است؛ ساخت این جاده را به اتمام برسانید.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اعلام این مطلب خطاب به استاندار جدید خراسان شمالی در دیدار معاون وزیر کشور، استاندار و هیئت همراه افزود: رهبر معظم انقلاب در سفر به خراسان شمالی خطاب به مسئولان فرمودند این مردم شایسته خدمت‌اند و هرچه تلاش شود، نمی‌تواند جای خوبی‌های این ملت را پر کند.آیت‌ا... «یعقوبی» خاطرنشان کرد: حماسه حضور مردم در مراسم استقبال از رهبری در سفرشان به خراسان شمالی، آن چنان چشمگیر بود که ایشان برای نخستین مرتبه در پیام نوروزی سال 92، از این حماسه یاد کردند و فرمودند اگر می‌خواهید مستوره‌ای از حضور ببینید، به حضور مردم استان خراسان شمالی نگاه کنید که این مدال افتخاری برای این استان است.امام جمعه بجنورد با تأکید بر این که مسئولان باید برای توسعه و پیشرفت خراسان شمالی به نحو احسن خدمت کنند، افزود: از آرزوهای رهبر معظم انقلاب در سفر به این استان این بود که خراسان شمالی در ردیف 10 استان برتر کشور قرار گیرد.
آیت‌ا... «یعقوبی» گفت: آرزوی رهبری برای این استان یک نقشه راه برای مسئولان و آرزویی از سر واقع‌بینی است زیرا ایشان توانمندی و ظرفیت‌های خراسان شمالی را رصد و بر آن اساس، این انتظارشان از مسئولان را بیان کردند.وی ادامه داد: خراسان شمالی مردمی با استعدادخوب، همت‌ بلند و سخت‌کوش دارد به گونه‌ای که اگر مسئولان در انجام کارها آن‌ها را شریک کنند، به خوبی از پس کارها بر‌می‌آیند.وی خطاب به «شجاعی» استاندار جدید خراسان شمالی گفت: امام جمعه را رفیق خود بدانید نه رقیب و در مدیریت‌ها به صورت ریلی عمل کنید نه دیمی.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور هم در این دیدار با اشاره به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان گفت: تغییر استانداران بازنشسته برای وزارت کشور سخت بود و ۱۴ استاندار مشمول این قانون شدند.«جواد ناصریان» از برخی درخواست‌ها و سفارش‌ها برای استفاده از تبصره به وزیر کشور از سوی برخی افراد خبر داد و گفت: وزیر کشور با تمکین از قانون این اقدام سخت را انجام داد./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار