مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی :
جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری خراسان شمالی با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 08 December 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛نوری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هدف از تشکیل این هیأت‌ها تولید فکر و ایده توسط اعضاء است که این امر مستلزم راه اندازی اتاق فکر متشکل از نخبگان و صاحب نظران در عرصه کار و تولید می باشد تا از این طریق مشکلات، مسائل و آسیب‌ها شناسایی و راه هکارهای مطلوب ارائه شود.

نوری در ادامه اظهار داشت: امید است در دهه فجر امسال کارگران و کارفرمایان با بهره گیری از فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توانمندی‌های خود را به خوبی نشان دهند.

وی افزود: در ایام دهه فجر باید موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی بیان شوند و استان ما در حوزه کار و کارگری الگوهای موفق زیادی دارد. که باید به جامعه معرفی شوند.

نوری اذعان داشت : کار هیات اندیشه ورز در سطح استان به عنوان بسیج کارگری، سیاست گذاری است و از دیگر نیز اعضا خواسته می شود تا با تمام توان آماده ارائه طرح های خود برای کیفی سازی برنامه های مورد نظر باشند .

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان با اشاره به شرایط اقتصادی کشور یادآور شد : دشمنان با جنگ اقتصادی می خواهند به نظام اسلامی و وحدت مردم ضربه بزنند اما با ایستادن در کنار هم و با هم‌افزایی و همکاری بیشتر بین دستگاهها می توانیم در این جنگ اقتصادی پیروز شویم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار