نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی :
نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت:علم ودین در کنار همدیگر باعث ایجاد تحول مهمی در انسان می گردد.
کد خبر: ۶۹۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ 18 December 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی آیت الله یعقوبی در جلسه کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش با اشاره به کسب دستگاه برتر توسط آموزش و پرورش دراجلاس سراسری نماز اظهار داشت : اجرایی نمودن مطالبات مقام معظم رهبری در مورد نماز دراولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش تاثیرگذارترین مکان برای ترویج فرهنگ نماز در جامعه می باشد که باید شیوه و روش های این کار مورد بررسی قرار گیرد .

آیت الله یعقوبی بیان کرد: همان طور که برای علم هزینه می کنیم برای دین نیز باید سرمایه گذاری کنیم که علم ودین در کنار همدیگر باعث ایجاد تحول در افراد می شود.

وی خاطر نشان کرد : برای ایجاد تحول در فرهنگ نماز باید تدبیری صورت گیرد و اگر میخواهیم توطئه های دشمن را خنثی کنیم باید مساجد را رونق بخشیم .

سرپرست آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این جلسه افزود : 6 ساحت مهم در سند تحول بنیادین وجود دارد که اولین ساحت مربوط به تربیت دینی می باشد که تربیت دینی با نماز آغاز می گردد.

عباس سعیدی ادامه داد: آموزش و پرورش خراسان شمالی در کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش رتبه برتر در سطح کشور و در زمینه کانون ها در سطح کشور مقام دوم و در زمینه اقامه نماز در سطح شایسته تقدیر را کسب کرده است.

شورزاده معاون پرورشی و فرهنگی استان نیز در این جلسه افزود : هفته قرآن ، عترت ونماز از 24 آبان آغاز شده است که برنامه هایی اعم از برگزاری مسابقات ، حفظ جز 30 قرآن ،بررسی شیوه زندگی امام موسی کاظم ، دیدار با ائمه جمعه تجلیل از نخبگان از برنامه های این هفته می باشد.

گفتنی است در پایان این جلسه تفاهم نامه برگزاری مسابقات مابین آموزش و پرورش و اداره کل اوقات انجام گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار