دکتر قربانی :
رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی از دستور سازمان برنامه و بودجه به منظور تخصیص 60 میلیارد تومان برای محورهای روستایی استان در راستای مصوبه سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی خبر داد و از مسئولان متولی در استان خواست پیگیر تخصیص این اعتبار باشند.
کد خبر: ۶۹۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ 23 December 2018

آگاهی- رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی از دستور سازمان برنامه و بودجه به منظور تخصیص 60 میلیارد تومان برای محورهای روستایی استان در راستای مصوبه سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی خبر داد و از مسئولان متولی در استان خواست پیگیر تخصیص این اعتبار باشند. دکتر «قربانی» در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما اعلام کرد: در سفر رئیس جمهور به استان در سال 94 با توجه به عقب افتادگی خراسان شمالی در شاخص راه های روستایی 60 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که با گذشت 3 سال هنوز تخصیص نیافته است.
وی ادامه داد: طی دیدار مجمع نمایندگان استان و استاندار سابق با مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور احیای این مصوبه مطرح شد و طی دیداری که هفته گذشته با «پورمحمدی» معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور داشتم این موضوع را پیگیری کردم . وی تصریح کرد: برای این که این اعتبار پس از پرداخت به وزارت راه و شهرسازی صرف پرداخت بدهی ها نشود پیشنهاد شد این اعتبار به سازمان برنامه و بودجه استان تخصیص یابد که موافقت و دستور آن به رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه داده شد.نماینده مردم 5 شهرستان استان با بیان این که جذب این اعتبار منوط به پیگیری های مسئولان استان است، اظهارکرد: با احیای این مصوبه سفر رئیس جمهور، هم اکنون مدیرکل راه و شهرسازی استان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار باید به طور مستمر پیگیر باشند تا این دستور اجرایی شود و شاخص راه های روستایی استان ارتقا یابد. وی خاطرنشان کرد: خراسان شمالی هم اکنون در شاخص راه های روستایی 10 درصد از میانگین کشوری پایین تر است و این مبلغ می تواند کمک خوبی برای کاهش این میزان باشد./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار