استاندار خراسان شمالی تاکید کرد:
استاندار خراسان شمالی در ششمین نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکید کرد: چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب فرصتی مناسب برای به رخ کشیدن دستاوردهای نظام به جهانیان به ویژه دشمنان است.
کد خبر: ۶۹۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ 06 January 2019

به گزارشتابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی این اداره ، محمدعلی شجاعی در این نشست اظهار داشت: با نگاه به مسیر حرکتی انقلاب اسلامی متوجه تغییر نگاه دشمنان و خواسته های آنان خواهیم شد؛ یعنی نگاه نخست آنان سرنگونی و در ادامه به دنبال محدود سازی نظام بوده اند که به لطف الهی و هدایت مدبرانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری این فراز و نشیب ها مدیریت شد.
دکتر شجاعی افزود: بنابر تاکیدات مقام معظم رهبری22 بهمن امسال باید باشکوه تر از سالیان گذشته برگزار شود و ما باید به عنوان بدنه اجرایی کشور به دنبال تحقق منویات ایشان باشیم، بنابراین تاکید دارم دامنه جشن پیروزی انقلاب اسلامی در چارچوب ارزش ها و باید و نبایدهای نظام، امسال باید گسترده باشد و از تمامی ظرفیت های مردمی بهره مند شوید.
وی با بیان این که نقش صدا و سیمای استان برای نمایش دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی بسیار پررنگ و موثر است، ادامه داد: دشمنان یک دولت، فرد یا گروه خاص را مورد هدف قرار نداده اند بلکه هدف اصلی آنان نظام اسلامی است و ما باید در تمامی بخش ها به ویژه بخش هایی که دشمنان از آن به عنوان نداشته های نظام اطلاع رسانی می کنند، ارائه گزارش داشته باشیم.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: برقراری دموکراسی، بهره مندی از بانوان در مباحث مختلف اجتماعی، حضور فعال رسانه ها، آموزش عالی ... از جمله مباحث مورد اشاره دشمنان نظام است که ما باید با ارائه آمار و گزارش قبل و بعد از انقلاب پیشرفت های این بخش ها را به سمع و نظر مردم برسانیم.
دکتر شجاعی گفت: افرادی که خدمات مختلف را دریافت می کنند، وقتی که تهاجم رسانه ای بالا باشد، متوجه این ارائه خدمت ها نمی شوند، بنابراین آمار گزارش عملکردها باید تحلیلی باشد تا جوانانی که شرایط قبل از انقلاب را تجربه نکرده اند متوجه پیشرفت های مختلف نظام در شرایط مختلف تحریم ها و تهاجم های دشمنان در چهل سال گذشته شوند.
دکتر شجاعی خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی برای ایام دهه فجر یک اثر فاخر استان از حرکت های زمان انقلاب، جنگ و دیگر فعالیت ها تا به امروز تهیه کنند و بخش خصوصی، اتاق بازرگانی و شهرداری ها نیز حضور پررنگی در جشن انقلاب داشته باشند.
وی تصریح کرد: شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان، صاحبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی هستند و تاکید دارم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برنامه ای دقیق برای دیدار با خانواده های این عزیزان برای همه مدیران و مسئولان در تمامی سطوح پیش بینی کند.
وی گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شهدا و رشادت های آنان متعلق به کل نظام است و به حزب یا گروه خاصی تعلق ندارد و این نگاه باید در تمامی برنامه های این ایام دیده شود.دکتر شجاعی در ادامه تاکید کرد: فرمانداران جشن پیروزی انقلاب اسلامی را به عمق روستاها ببرند و در این مسیر از ظرفیت دهیاری ها و شوراهای روستایی بهره مند شوند.
دکتر شجاعی در پایان یادآور شد: در نشستی که با مجموعه مدیریتی استان داشتیم، مباحث برچیدن بخاری های نفتی در مدارس روستایی و برق رسانی به تمامی روستاهای استان به عنوان اولویت های کاری استان مورد تاکید قرار گرفت؛ و جشن واقعی به معنای تلاش برای کاهش و از بین بردن نداشته های مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار