معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد:
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی از اعزام حدود 2 هزار نفر از دانش آموزان و عوامل اجرایی به اردوهای راهیان نور در مرحله اول خبر داد.
کد خبر: ۷۰۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ 16 January 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی علی شورزاده در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور افزود : در مرحله اول این اردو ها که ویژه دانش آموزان دختر بود , هزارو 952 نفر در قالب 35 دستگاه اتوبوس از 9 شهرستان و منطقه استان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب غربی کشور اعزام شدند.

شورزاده با تأکید بر رعایت کلیه نکات ایمنی در این اردوها ، گفت: کلیه اعزام ها باید با رعایت دستورالعمل های اردویی ، مخصوصا رعایت ساعات مجاز تردد در جاده ها انجام شود و هیچ گونه سهل انگاری و کوتاهی قابل قبول نخواهد بود.

وی تصریح کرد : مسایل و مشکلاتی که در مرحله اول اعزام ها ، گزارش شده باید آسیب شناسی شده و در مرحله دوم مرتفع گردد.از جمله مسایل مربوط به اسکان بین راهی و رعایت ساعات ورود خروج و تردد شبانه که باید در ادامه اردوها مطابق دستورالعمل های اردویی رعایت شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی ادامه داد : با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، اردوهای راهیان نور نیز حال و هوای خاصی داشته و از اثرات معنوی و تربیتی ویژه ای برخوردار است .

شورزاده همچنین به برگزاری مسابقه دلنوشته ها و عکاسی برای زائرین اشاره کرد و گفت : تلاش می کنیم کلیه این آثار را در مجموعه ویژه ای جمع آوری کرده و حتی المکان به چاپ برسانیم .

لازم به ذکر است مرحله دوم اعزام ها که ویژه پسران است از 6 بهمن ماه آغاز می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار