ابوالحسن حیدری :
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: آزمون هنرجویان مراکز مهارت‌ آموزی خراسان شمالی برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ 16 January 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ ابوالحسن حیدری افزود: آزمون جامع کتبی استانداردهای مهارتی هنرجویان بزرگسال مراکز مهارت‌ آموزی دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور ٣١٦ هنرجو برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: این آزمون در رشته های گرافیک کامپیوتری، طراحی و توسعه صفحات وب، طراحی صفحات وب، عکاسی دیجیتال، تصویر برداری در بجنورد برگزار می شود.

حیدری، با بیان اینکه این آزمون در دو مرحله تئوری و عملی برگزار می شود، اظهار داشت: تعداد ‌کنندگان در این آزمون در مرحله تئوری ١٦٦ نفر و در مرحله عملی ١٥٠ نفر خواهد بود.

وی اظهارکرد: از ١٦٦ نفر شرکت کننده در آزمون تئوری ١٣٥ نفر مرد و ٣١ نفر زن و در آزمون عملی از مجموع ١٥٠ نفر شرکت کننده ١٢١نفر مرد و ٢٩ نفر زن می باشند.

حیدری از برگزاری آزمون عملی در محل مجتمع فرهنگی دیجیتال گلشن و برگزاری آزمون تئوری در محل دانشگاه سماء بجنورد خبرداد.

وی، همچنین از برگزاری آزمون ادواری با حضور ١٩ نفر از هنرجویان در مرحله تئوری و عملی با رشته های هنرآیینه کاری، گرافیک، طراحی صفحات وب، تولید چند رسانه ای و تصویر برداری و همزمان با آزمون جامع مراکز مهارت آموزی ٢٧ و ٢٨ دی ماه در خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

یادآوری می نماید؛ آزمون جامع مراکز مهارت آموزی و آزمون ادواری ٢٧ و ٢٨ در خراسان شمالی برگزار می شود.

گفتنی است: ١٨مرکز مهارت آموزی در استان خراسان شمالی در حال فعالیت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار