جواد نوروزی :
نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت دهه فجر در خراسان شمالی با تاکید سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری بر افزایش کمّی و کیفی فعالیت های ستاد و امیدبخشی به آحاد جامعه با انعکاس مطلوب دستاوردهای ۴۰ ساله نظام جمهوری اسلامی همراه بود.
کد خبر: ۷۰۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹ 27 January 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، جواد نوروزی در این نشست با اشاره به حساسیت های دهه فجر امسال در مقایسه با سال های گذشته و تهدیدهای دشمن که با راهبرد تابستان داغ و زمستان سرد، به زعم خود درصدد تلخ کردن کام مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: دشمن در یک جنگ اقتصادی تمام عیار به میدان آمده و ایجاد توطئه مستمر و مداوم برای دلسرد کردن ملت را در دستور کار قرار داده است؛ بنابراین باید با هم افزایی منابع موجود، از این هجمه زهرآلود دشمن در جامعه سم زدایی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: با وجود برخی کاستی ها و لزوم اصلاحات در بخش های مختلف، کشورمان در چهار دهه اخیر در شاخص های مختلف توسعه پیشرفت های ملموسی داشته است و حرف های زیادی برای گفتن دارد. وی بازتاب دادن گسترده تر اخبار دستاوردهای نظام و دولت در شهرها و روستاها و ایجاد امید در مردم با پرهیز از تخریب و سیاه نمایی را با اهمیت خواند و تعامل بیشتر دستگاه های متولی و رسانه ها را برای انعکاس بهتر این خدمات و دستاوردها مورد تاکید قرار داد.
وی هم چنین از برنامه ریزی برای برگزاری نشست خبری استاندار خراسان شمالی درباره طرح های آماده افتتاح رسمی و دیگر برنامه های دهه فجر خبر داد و پوشش مناسب رسانه ای این رویدادها را خواستار شد.
محوریت دادن به اقشار مردم در اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال، هم چنین همراهی رسانه ها با مسئولان اجرایی در ایام دهه فجر به ویژه در شهرستان ها و روستاها و برگزاری ملاقات های مردمی در کنار بهره برداری از طرح ها، از دیگر نکات طرح شده بود.
در ادامه نیز هر یک از اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان برنامه ها و پیشنهادهای خود برای این ایام را بیان کردند و در هر مورد، تصمیمات مقتضی اتخاذ شد./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار