رئیس شورای شهر بجنورد خبر داد:
رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد از اختصاص 6.5 میلیارد تومان اعتبار از محل بودجه های دولتی برای این شهر خبر داد و آن را معجزه وحدت قلمداد کرد.
کد خبر: ۷۱۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱ 03 February 2019

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد از اختصاص 6.5 میلیارد تومان اعتبار از محل بودجه های دولتی برای این شهر خبر داد و آن را معجزه وحدت قلمداد کرد. مهندس «محمدی» در دیدار از روزنامه خراسان شمالی گفت: با وحدت و تعامل مطلوب شورای شهر، شهرداری و مدیران ارشد شهری و پیگیری های انجام شده و دوری از حاشیه و پرداختن به متن برای پارک دوبرار که اعتبار آن صفر بود توانستیم 3.5 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات دولتی و زیرساخت های گردشگری در وهله نخست بگیریم و با پیگیری های بعدی این رقم به 5.5 میلیارد و در نهایت به 6.5 میلیارد تومان افزایش یافت.وی در این دیدار به 2 شاخصه مدیریت خلاق و مشفقانه سردبیر روزنامه های استانی خراسان و فعالیت نیروهای خدوم و خبره روزنامه خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: روزنامه خراسان شمالی، روزنامه وزینی است که حضور سردبیر روزنامه های استانی آن این قابلیت را بسیار پر رنگ کرده است. وی ادامه داد: رمز موفقیت انقلاب یک چیز بود و نه بیشتر و آن هم وحدت و کنار هم بودن همه نیروها بود و اگر می گوییم 98 درصد به جمهوری اسلامی آری گفتند همه نیروها با همه ادیان کنار هم بودند. وی اظهارکرد: پس از آن جنگ تحمیلی به بهترین شکل به دلیل همان وحدت اداره شد. وی خاطرنشان کرد: امروز از جنگ تحمیلی عبور کرده ایم و وارد جنگ اقتصادی شده ایم. در جنگ اقتصادی استراتژی مشخص نیست و می طلبد که وحدت ما بسیار بیشتر باشد. وی خاطرنشان کرد: چیزی که امروز متاسفانه باعث می شود کمی وحدت کم رنگ شود خودزنی برخی نیروهای داخلی است که خواسته یا ناخواسته خط دهی هایی را که از خارج از کشور می شود این جا پیاده می کنند. وی بیان کرد: امروز تنها رمز عبور از این بحران وحدت است. به گفته وی، شورای اسلامی شهر هم در این دور بر همین سیاق است و در عین تضارب آرا توانسته است این وحدت را حفظ کند.
وی البته به راه اندازی دفتر مشاوران جوان، دفتر نمایندگان ادوار شورا و دفتر معتمدین محلی در شورای شهر هم اشاره و ذکر کرد: هر پروژه ای که در شهر اجرا شود طبق نقشه راه است و بر اساس داشته های شهر تنظیم شده تا سلیقه ای عمل نشود.وی پروژه پارک دوبرار را یکی از افتخارات شهرداری و شورای اسلامی شهر دانست و بیان کرد: در این پروژه ریالی از جیب مردم هزینه نشده است./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار