سازمان اوقاف و امور خیریه با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تبریک سرآغاز چهلمین فجر انقلاب اسلامی ایران بر استقامت در راه آرمان‌های والای آن تأکید کرد.
کد خبر: ۷۱۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳ 03 February 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
والفجر و لیال عشر... این سوگندِ جاودانه و ازلی خداوند است که نویدبخش پگاه روشن پیروزی در افق جهاد امت‌هاست. دهه‌ی فجر میقات ده‌روزه‌ی یاران امام راحل است که پیش پای آمدنش فرشی از مهر گستردند و حضور عشق و حماسه را در فضای ایران متجلی ساختند.
چهل سال پیش در چنین روزهایی به یاری حق و به لطف خداوند کاخ‌هایی که به قیمت ویرانی کوخ‌ها برپا شده بود به دست ِکوخ‌نشینان و مستضعفان و با آمدن امام و رهبرشان در آستانه‌ی سقوط قرار گرفت و محشری عظیم و شگفت از اراده‌ی مصمم مؤمنان و دین‌باوران پدیدار گشت. آن روز دیو گریخت و فرشته آمد، و چه حتمی است وعده‌های حق.
چهلمین فجر انقلاب اسلامی یادآور میلاد نوین ملت غیوری است که یکی از شورانگیزترین و زیباترین تحولات حماسه‌آفرین تاریخ را بر مبنای ایمان و بر محور ولایت آفرید. پیروزی انقلاب اسلامی ایران انفجار نور و فوران خشم و خروش مقدسی بود علیه همه‌ی حق‌کشان و زورگویان و طاغوتیان زمان.
انقلاب ما آوای مرغ باغ ملکوت است که بر جان خاکیان عالم نشسته است. اینک ماییم و انقلاب اسلامی که یادگار امام راحل است. ماییم و رهبری فرزانه که در خلوص و درایت و صلابتش شکی نیست. ماییم و نسلی پویا که هم آماج فتنه‌هاست هم ذخیره‌ی انقلاب. ماییم و یک جهان دشمن. ماییم و یک جهان نیرنگ و تزویر. ماییم و یک جهان دوست که همه چشم به ام‌القرای ایران دوخته‌اند. ماییم و جنگ فرهنگ‌ها و جبهه‌های متعدد در برابر انقلاب. ما از انقلابیم؛ شاهدانِ خون و شهادت؛ شاهدان ظلم و ستم طاغوتیان. اگر استقامت بورزیم و راسخ و استوار باشیم، نه بیم شکست انقلاب هست، نه خوف پیروزی دشمن و نه ترس از بر جا ماندن کوله‌بار رسالت‌ها. ما می‌مانیم و با تمام فتنه‌انگیزی‌های دشمنان اسلام و انقلاب مبارزه می‌کنیم و این امانت الهی را به عصر حضور امام زمان(عج) می‌سپاریم.
سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن گرامیداشت و تبریک چهلمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی به حماسه‌آفرینان و حافظان این انقلاب الهی، بر استقامت در راه آرمان‌های والای این انقلاب تأکید نموده، از ملت آگاه و انقلابی ایران اسلامی دعوت می‌نماید تا در این دهه، پرشورتر از همیشه، با حضور در صحنه‌ها و برنامه‌های عظیم چهلمین فجر انقلاب اسلامی دشمنان اسلام و انقلاب و کشور را مأیوس نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار