حبیب یزدان پناه :
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با اشاره به اینکه امسال با رویکردی متفاوت در نمایشگاه گردشگری حضور خواهیم داشت، گفت: بخش خصوصی و تاسیسات گردشگری در این نمایشگاه حضوری پررنگ دارند.
کد خبر: ۷۱۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷ 03 February 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ 23 تا 26 بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران بزرگترین رویداد تخصصی کشور در حوزه صنعت گردشگری است، افزود: 20 نفر از افراد مرتبط با تاسیسات گردشگری، اقامتگاه های بوم گردی، هتلداران و سرمایه گذاران استان در این نمایشگاه به معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های خود می پردازند.

وی با تأکید بر اینکه کمک به سرمایه گذاران، کمک به رشد و توسعه استان است و ما نیز اولویت و تلاش های خود را در این زمینه قرار داده ایم، عنوان کرد: برخی غرفه داران برای اولین بار است که در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند که این حضور سبب افزایش تجربیات آنان خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی افزود: بازدید از این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای فعالان صنعت گردشگری است تا از این طریق با متدهای بازاریابی و دانش روز این حوزه آشنا شوند و از طرفی زمینه ایجاد تعامل و جذب گردشگران فراهم شود.

یزدان پناه با بیان اینکه 16 پروژه از سوی سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی خراسان شمالی در این نمایشگاه ارائه می شود، تصریح کرد: همچنین فضایی نیز برای گفتگو و تعامل با بازدیدکنندگان و علاقه مندان در غرفه خراسان شمالی تدارک دیده شده است تا به صورت تخصصی موضوعات این حوزه پرداخته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار