جمعی از دانشجویان دانشگاه های بجنورد و طلاب این شهر در مخالفت با تصویب لایحه FATF عصر روز گذشته در مسجد دانشگاه آزاد بجنورد تحصن کردند.
کد خبر: ۷۱۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 16 February 2019

جمعی از دانشجویان دانشگاه های بجنورد و طلاب این شهر در مخالفت با تصویب لایحه FATF عصر روز گذشته در مسجد دانشگاه آزاد بجنورد تحصن کردند. به گفته دانشجویان، این تحصن تا ظهر امروز ادامه خواهد داشت. تحصن کنندگان در آغاز تحصن خود بیانیه ای صادر کردند که در بخشی از آن آمده است: در ایام جشن 40 سال استقلال و بازگشت به خویشتن چه مصلحتی برای نظام می تواند بالاتر از این باشد که با رأی منفی به fatf و لوایح آن افول غرب را محقق کنید و ریشه جریان لیبرال و غرب گرای درون را بخشکانید. بنابراین متذکر می شویم در صورت تصویب لوایح استعماری جریان دانشجویی به هیچ عنوان سکوت نخواهد کرد و از هرگونه ضایع شدن حقوق بحق ملت شریف ایران جلوگیری خواهد کرد.به گزارش خبرنگار ما، نماینده ولی فقیه نیز در جمع تحصن کنندگان حاضر شد و سخنرانی کرد. نماینده ولی فقیه در استان با بیان این که عزتمندی در روابط خارجی و مرزبندی در آن از ستون‌های تمدن اسلامی است، افزود: سیاست انقلاب پشت کردن صددرصدی به غرب و خارج از کشور نیست بلکه داشتن ارتباط عزتمندانه و متوازن است بنابراین تصویب هر قانون سیاست خارجه در کشور باید در گرو حفظ مرزبندی و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران باشد. آیت ا... «یعقوبی» ادامه داد: عده ای با خدعه می خواهند بنای مشکلات و عدم تصویب قراردادها را بر دوش رهبری بیندازند. وی تصریح کرد: مذاکرات ادامه دار و بی نتیجه در نهایت منجر به این شده است که ایران از مواضع موشکی و منطقه ای خود کوتاه بیاید. امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: در این شرایط اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نباید تحت تاثیر فضاسازی ها قرار گیرند و باید تصمیمی بگیرند که ایران اسلامی زیر بار سلطه نرود.
وی اظهارکرد: اعتماد به خدا و کفر به طاغوت و عمل به رهنمودهای قانون باید در رأس امور سیاست خارجه ما باشد.همچنین در پایان آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه روز گذشته در بجنورد عده ای از دانشجویان با تجمع مقابل مصلای امام خمینی(ره) خواستار رد لایحه «FATF» شدند و تصویب آن را باعث زیر سلطه قرار گرفتن کشور توسط استکبار دانستند. به گزارش خبرنگار ما، تجمع کنندگان، اروپایی ها را نیز همچون آمریکایی ها غیر قابل اعتماد و سرنوشت «FATF» را نیز همچون برجام دانستند/روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار