جزئیاتی از امهال تسهیلات کشاورزی در استان تشریح شد.معاون برنامه ریزی و بودجه فرماندار بجنورد در این باره به خبرنگار ما گفت: طبق بند «خ» ماده 33 قانون برنامه ششم توسعه، بخشودگی سود، کارمزد و جریمه وام های کشاورزی خسارت دیده و امهال اصل وام ها به مدت سه سال است، بر همین اساس کارگروهی در فرمانداری بجنورد تشکیل و در این خصوص تصمیم گیری شد.
کد خبر: ۷۱۷۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ 20 February 2019

جزئیاتی از امهال تسهیلات کشاورزی در استان تشریح شد.معاون برنامه ریزی و بودجه فرماندار بجنورد در این باره به خبرنگار ما گفت: طبق بند «خ» ماده 33 قانون برنامه ششم توسعه، بخشودگی سود، کارمزد و جریمه وام های کشاورزی خسارت دیده و امهال اصل وام ها به مدت سه سال است، بر همین اساس کارگروهی در فرمانداری بجنورد تشکیل و در این خصوص تصمیم گیری شد. «اعلمی» افزود: براساس مصوبه اجرایی هیئت دولت، سهم خراسان شمالی از تسهیلات امهال کشاورزی 34 میلیارد تومان تعیین شده است که طی بررسی و شاخص های موجود، 4 میلیارد تومان به شهرستان بجنورد اختصاص یافت. وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس تقاضا داریم کشاورزانی که وام آن ها زیر 17 میلیون تومان و مورد تأیید جهادکشاورزی است، تا 2 یا 3 اسفند به بانک های مربوطه مراجعه کنند.
وی اظهارکرد: 90 درصد از این افراد در حوزه بانک کشاورزی و 10 درصد در بانک های توسعه تعاون، سپه، ملی و رفاه هستند که تقاضا داریم در اسرع وقت برای دریافت این تسهیلات مراجعه کنند تا در مهلت مقرر بتوانیم از این تسهیلات که شناور هستند جذب بیشتری داشته باشیم. وی زمان جذب این تسهیلات را تا 8 اسفند ذکر کرد./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار