با حکم حسین فرخنده؛
حسین فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با صدور حکمی زهره بابایی را به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان منصوب کرد.
کد خبر: ۷۲۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ 04 March 2019

به گزارش تابناک رخاسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، در متن این حکم آمده است؛ گام نهادن در مسیر خطیر فرهنگ و هنر و برنامه ریزی و زمینه سازی برای شکوفایی، بالندگی و توسعه اندیشه ها، جریان ها و خدمات ارزنده فرهنگی و هنری اراده ای محکم، اندیشه ای پویا و همتی بلند می طلبد.

در ادامه متن این حکم آمده است؛ تخصص هنری، اراده و انگیزه متعهدانه برای پذیرش مسئولیت و نگاه برنامه محور سرکارعالی نشان از شایستگی برای تصدی امور فرهنگی و هنری دارد. از این رو با عنایت به نامه شماره ٣٦٢٥٩٨/٩٧ مورخ ٢٣/٨/٩٧ مبنی بر موافقت کمیته انتصابات وزارت متبوع به موجب این حکم به عنوان «رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان» منصوب می شوید.

امید می رود با استعانت از خداوند متعال و تعامل و مهرورزی با اهالی فرهنگ و هنر و رسانه و مردم شریف و مسئولان گرانقدر شهرستان شیروان به ویژه امام جمعه معزز و فرماندار محترم و حرکت در چارچوب سیاست ها و رویکردهای فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید، در جهت رشد فضایل اخلاقی و شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و مؤید باشید.

بر اساس این گزارش؛ حکم زهره بابایی طی مراسمی توسط علی اکبر طهماسبی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اعطاء شد.

یادآوری می نماید؛ زهره بابایی به مدت ١٠ ماه سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان را بر عهده داشت که با حکم حسین فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار