کد خبر: ۷۲۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰ 22 March 2019
سیل بیش از 3 هزار میلیارد ریال به خراسان شمالی خسارت زد
جواد نظری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خسارت های سیل در بخش های مختلف، زیرساخت، منازل مسکونی، اماکن دامی و کشاورزی است.
وی افزود: خسارت ها در شهرستان های مختلف استان گزارش شده است.
وی با اشاره به اینکه راه حدود 20 روستا در شهرستان مانه و سملقان همچنان قطع است گفت: مشکل برق سه روستا در حال حل شدن است.
نظری خاطرنشان کرد: سیل و توفان سبب قطع شدن برق بسیاری از روستاها شده بود که مشکل این روستاها جز سه روستا برطرف شده و تلاش داریم برق رسانی به سه روستای مزبور امشب انجام شود.
وی اظهار داشت: امدادگران هلال احمر توانستند با تلاش های شبانه روزی و بازگشایی بخشی از معبر، به وسیله دو دستگاه تراکتور از مسیر روستای حصارچه عازم روستای کهنه جلگه شوند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: تیم امداد هلال احمر، از طریق حصارچه در شهرستان جرگلان توانستند به دهستان شیرین سو دسترسی یافته و به روستاییان امدادرسانی کنند و اکنون تمام روستاهای سیل زده از امداد هلال احمر بهره مند شده اند.
فرماندار شهرستان مانه و سملقان هم گفت: اکنون امدادگران به تمام روستاهای گرفتار و متاثر از سیل دسترسی یافته اند و روستایی نیست که از اقلام امدادی بهره مند نشده باشد.
محمود رضا معموری اظهار داشت: بر اساس قول های داده شده، مشکل برق قطع شده سه روستا امشب برطرف می شود.
بر اساس این گزارش در چند روز اخیر، با توجه به شدت گرفتن بارندگی ها، 17 روستای استان با بیش از 15 هزار نفر جمعیت درگیر سیلاب شدند.
7185/ 6042
انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار