ابوالحسن حیدری :
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ١٥٧ برنامه فرهنگی و هنری در خراسان شمالی با مشارکت حداکثری هنرمندان استان در ایام نوروز ٩٨ برگزار شد.
کد خبر: ۷۳۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 09 April 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ ابوالحسن حیدری، با اعلام این خبر افزود: جنگ شادی، اجرای موسیقی سنتی و محلی در اماکن عمومی، کنسرت موسیقی صحنه ای، اجرای نمایش خیابانی، اجرای صحنه ای تئاتر، محافل ادبی ، اکران فیلم سینمایی، نمایشگاه هنرهای تجسمی، پرده خوانی و شاهنامه خوانی از اهم برنامه های برگزار شده در ایام نوروز ٩٨ می باشد.

وی، اظهار کرد: ١٩٨ هزارنفر از مردم و علاقمندان از برنامه های فرهنگی و هنری شهرستان های استان دیدن کردند.

حیدری، با اشاره به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان، اظهار داشت: ٥١ برنامه در بجنورد، ٣٠ برنامه در شیروان، ١٨ برنامه در اسفراین، ١٥ برنامه در گرمه، ١٥ برنامه در جاجرم، ١٤ برنامه در مانه و سملقان، ٩ برنامه در فاروج و ٥ برنامه در راز و جرگلان اجرا شد.

وی، هدف از اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ایام نوروز ٩٨ را ایجاد شور و نشاط در بین مردم، شناسایی و معرفی ظرفیت های فرهنگی و هنری هنرمندان استان، ایجاد ارتباط و تعامل بیشتر بین مردم و هنرمندان در اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری برشمرد.

گفتنی است؛ برنامه های نوروزی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، صدا و سیمای استان و شهرداری ها از ٢٧ اسفندماه ٩٧ آغاز و تا پایان فروردین ماه ٩٨ در شهرستان های خراسان شمالی ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار