فرماندار شیروان:
امین رضا مرآتی عصر پنج شنبه در آیین بزرگداشت سومین سالگرد شهید مدافع حرم سرهنگ مرتضی زرهرن افزود: رشادت، ایثارگری، شهادت طلبی و عشق به اهل بیت (ع) جوانان ایران اسلامی ریشه درخت تنومند اسلام را آبیاری می کند.
کد خبر: ۷۳۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ 12 April 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی از شیروان فرماندار شیروان گفت: شهدای مدافع حرم در دفاع از ارزش های اسلامی جان خود را نثار کردند و سرمایه و افتخار کشور و جهان اسلام هستند.

امین رضا مرآتی عصر پنج شنبه در آیین بزرگداشت سومین سالگرد شهید مدافع حرم سرهنگ مرتضی زرهرن افزود: رشادت، ایثارگری، شهادت طلبی و عشق به اهل بیت (ع) جوانان ایران اسلامی ریشه درخت تنومند اسلام را آبیاری می کند.
وی ادامه داد: عشق به اهل بیت (ع) و ارج نهادن به شهدا، ریشه در اعتقادات اسلامی دارد
مرآتی گفت: دشمنان به دنبال تفرقه افکنی بین مسلمانان هستند اما شهادت فرزندان اسلام در دفاع از حرم حضرت زینب(ع) وحدت و انسجام مسلمانان جهان را به نمایش می گذارد.
فرماندار شیروان تاکید کرد: اقتدار، عزت و سربلندی ایران به برکت خون شهدا وفرهنگ ایثار و شهادت حاصل شده و همه باید پاسدار آن باشیم.
وی افزود: یاد و خاطره شهدا در واقع اشاعه ارزش مقاومت و ایثار است در این آیین فرماندهان، پایوران مسئولین ارتش در خراسان شمالی، مسئولین شیروانی حضور داشتند که چند برنامه فرهنگی از جمله برگزاری زیارت عاشورا انجام گرفت.

رییس شورای تامین شهرستان شیروان گفت: اگر جانفشانی شهدای مدافع حرم نبود امروز باید در داخل کشور با عناصر خبیث جبهه کفر و دشمنان اهل بیت (ع) می جنگیدیم.

امین رضا مرآتی: مجاهدت شهدای مدافع حرم در دفاع از حرمین شریفین جریان تکفیری و داعش را ریشه کن کرد و اجازه ندادند که این جریانات که با حمایت رژِم جعلی اسرائیل در منطقه جنایت می کردند وارد مرزهای ایران شوند.

وی بیان کرد: اقتدار کشور به برکت جانفشانی شهدای انقلاب و دوران سراسر افتخار دفاع مقدس است و امنیت کنونی کشور نیز به برکت مجاهدت و جانفشانی شهدای مدافع حرم و شهدای مرزبان است.

فرماندار شیروان اظهار کرد: خانواده‌های معزز شهدای از جمله شهید زرهرن مدافع حرم نمونه کامل ایثار و از خودگذشتگی هستند چرا که فرزندان آنان که بعضا در سنین جوانی هستند برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند و از اسلام و اهل بیت (ع) دفاع کردند.

نماینده عالی دولت در شیروان نیز گفت: خانواده معظم شهدای مدافع حرم قطعا در اجر و مزد مجاهدت فرزندان شهید خود در دفاع از اسلام شریک هستند و در نزدخدای تعالی از اجر و قرب بالایی برخوردارند.

مرآتی افزود: خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران مایه خیر و برکت کشور هستند و تجلیل از مقام این عزیزان وظیفه ای همگانی است.

وی تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه اسلامی در هر شرایط و هر مقطعی از تاریخ انقلاب است چرا که تا زمانی که جبهه کفر و باطل وجود داشته باشد جنگ بین حق و باطل وجود خواهد داشت.

فرماندار شیروان اظهار کرد: مدافعین حرم با تاسی از خط سرخ حسینی و با ایمان و اخلاص این مسیر را انتخاب کردند و در مقابل جریان باطل ایستادگی کرده و نتیجه مقاومت دلیرمردانه آنان فیض عظیم شهادت به عنوان بهترین نوع مرگ بود.

 به گزارش تابناک خراسان شمالی کاروانی شامل 14 کیسه گونی محصولات فرهنگی و غذایی به ارزش 3 میلیون تومان کمک های اهدایی خانواده شهید زرهرن از شهدا مدافع حرم در شیروان با حضور مسئولین رهسپار مناطق سیل زده گردید.خبرنگار غلامرضا مینا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار