حیاتی معاون سیاسی استاندار؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری در صدا و سیمای استان مسائل اقتصادی را یکی از اولویت های کاری وزارت اطلاعات عنوان کرد و گفت: ایجاد بستر امنیت برای حضور سرمایه گذاران و مقابله با مفسدان اقتصادی در دستور کار این وزارتخانه است.
کد خبر: ۷۳۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ 16 April 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ولی الله حیاتی در این گفت و گو اظهار داشت: وزارت اطلاعات در بحث ایجاد امنیت پایدار برای سرمایه گذاران اقتصادی و مقابله با مفسدان و اخلال گران اقتصادی کارنامه درخشانی را از خود برجای گذاشته است.
حیاتی ادامه داد: در استان هم اداره کل اطلاعات با شکل گیری معاونت اقتصادی مسائل اقتصادی را رصد و راهبردهای لازم را در کوتاه ترین زمان ممکن به سمع و نظر مدیران اجرایی استان می رساند.وی مطرح کرد: رسیدگی به حقوق کارگران و روابط بین کارگری و کارفرمایی از دیگر اقدامات اداره کل اطلاعات استان می باشد که با همکاری این اداره و تدبیر استاندار بخش مهمی از معوقات کارگری پیش از سال جاری ساماندهی شد.
معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر از سخنان خود به ضرورت شکل گیری وزارت اطلاعات در کشور اشاره داشت و تصریح کرد: با شکل گیری شکوهمند انقلاب اسلامی نظام طاغوت سالار به زیر کشیده و نظام مردم سالار جایگزین آن شد و استقلال، خودکفایی و خودباوری جمهوری اسلامی موجب صف آرایی دشمنان استکبار ستیز علیه نظام و انقلاب اسلامی شد.
ولی الله حیاتی افزود: شناسایی دشمنان داخلی و خارجی در چنین شرایطی ضرورت شکل گیری وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) در کشور احساس شد.حیاتی گفت: وزارت اطلاعات برای پاسبانی و دیدبانی از انقلاب و شناسایی دشمنان نظام و گوشزد چالش ها به مدیران شکل گیری شد.
حیاتی مطرح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به جزیره ثبات امنیت در کشورهای منطقه تبدیل شده است که این امنیت مرهون مجاهدت ها و جانفشانی های خاموش کارکنان وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) است که می توان به عملیات ناموفق گروه های مختلف ترویستی با هدف برهم زدن امنیت کشور به دلیل تسلط وزارت اطلاعات اشاره داشت.
وی ادامه داد: آموزش جهت تقویت چهره های فرهنگی کشور برای مقابله با جریانات انحرافی که موجودیت و کلیت نظام را نشانه گرفته اند از دیگر اقدامات وزارت اطلاعات می باشد.
حیاتی افزود: شرط اجتهاد برای وزیر اطلاعات نشان می دهد که مبنای کار این وزارتخانه شرع، دین و قانون می باشد که هدف آن تقویت و بقاء نظام جمهوری اسلامی است.وی مطرح کرد: برخورد با معاند نظام یکی دیگر از ماموریت های کاری وزارت اطلاعات است.
ولی الله حیاتی خاطر نشان کرد: وزارت اطلاعات متعلق به هیچ جناح، حزب و تشکیلات سیاسی نیست و بلکه جناحش انقلاب و متعلق به تمامی افراد دوستدار نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی می باشد که این ویژگی تمامی نهادهای مولود انقلاب است که می توان به حمایت مردم از سپاه پاسداران در روزهای گذشته پس از قرار گرفتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریستی توسط آمریکا اشاره داشت.
وی گفت: در استان ارتباط خوب و تنگاتنگی بین دستگاه های اجرایی و اداره کل اطلاعات وجود دارد که اداره اطلاعات تمامی حرکت ها را رصد و اطلاع رسانی می کند.
حیاتی در پایان به بعد بین المللی وزارت اطلاعات هم اشاره داشت و افزود: مبنای قدرتمندی کشورها در معادلات بین المللی تسلط اطلاعاتی آنهاست. وی تصریح کرد: به دلیل اشراف اطلاعاتی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی علی رغم تمامی هزینه های فراوان مثلث شوم سرویس های اطلاعاتی آمریکا، صهونیست و وهابیت نتوانستد در کشور التهاب آفرینی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار