نشست مشترک استاندار خراسان شمالی و مجمع نمایندگان استان با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با محوریت ارائه گزارش خسارات ناشی از سیل ،جذب اعتبارات ملی برای برگزاری جشنواره تولیدات صدا و سیمای استان ها‌ در خراسان شمالی و پیگیری سایر امور مربوط به اعتبارات عمرانی استان برگزار شد.
کد خبر: ۷۳۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ 16 April 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، دکتر محمدعلی شجاعی در این نشست اظهار داشت: برگزاری رویدادهای فرهنگی نقش تاثیرگذاری برای معرفی پتانسیل ها و سرعت بخشی به توسعه‌ استان دارد.
دکتر شجاعی با اشاره به برگزاری بیست و دومین جشنواره تولیدات صدا و سیمای کشور در خراسان شمالی، افزود: بدون تردید برگزاری یک رویداد فرهنگی ملی در استان تازه تاسیس خراسان شمالی گام بسیار موثری برای توسعه، پیشرفت و پیشرانی همه جانبه استان می باشد.
وی ادامه داد: خراسان شمالی با قابلیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بالا و به عنوان گنجینه فرهنگ ها و دروازه ورود به کشورهای آسیای میانه ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری دارد.
دکترشجاعی در بخش دیگر از صحبت های خود با اشاره به بارندگی های اخیر و وقوع سیلاب در استان گفت: ارزیابی های اولیه توسط شورای مدیریت بحران استان انجام شده و خسارت های زیربنایی در بخش منازل مسکونی، راه ها و ابنیه روستایی و همچنین در بخش کشاورزی و اماکن نگهداری دام و سایر بخش ها وارد شده است که برای جبران این خسارت ها نیاز به تامین مالی و تجهیزات داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار