آئین تودیع و معارفه مسئول حفاظت و اطلاعات زندان اسفراین با حضور زیبایی رئیس حفاظت و اطلاعات اداره کل زندانهای استان ، سید آبادی رئیس زندان اسفراین ومسئولین حفاظت زندانهای خراسان شمالی برگزار گردید .
کد خبر: ۷۳۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ 23 April 2019

در این مراسم زیبایی رئیس اداره حفاظت و اطلاعات زندانهای استان، جایگاه حفاظت و اطلاعات را مهم برشمرد و تاکید کرد: حفاظت و اطلاعات با رصد اخبار و اطلاعات و اقدام به موقع، از وارد شدن آسیب های احتمالی جلوگیری می نماید.

زیبایی با بیان اینکه رسالت اصلی حفاظت و اطلاعات، صیانت و پیشگیری از بروز تخلف و جرائم می باشد؛ طی سخنانی اظهار داشت: در مجموعه حفاظت و اطلاعات، همیشه باید پیشگیری در اولویت باشد. ایشان؛ با اشاره به آموزه های دینی، همکاران خویش را به رعایت حقوق و تکریم زندانیان توصیه نمود و تاکید کرد؛ علاوه بر اینکه مجموعه حفاظت و اطلاعات، ملجأیی امن برای کارکنان، سربازان وظیفه و مددجویان است، مسئولین حفاظت و اطلاعات، با نکته سنجی و زمان شناسی، در مواجه با تخلفات با اغماض عمل نکنند.

سید آبادی رئیس اداره زندان نیز در این جلسه تعامل و همکاری متقابل واحدهای مختلف با حفاظت و اطلاعات را ضروری دانست و از زحمات نوری تقدیر و تشکر کرد .

در این مراسم ضمن تجلیل از زحمات نوری مسئول قبلی اداره حفاظت و اطلاعات زندان اسفراین ، محمد آتون به عنوان مسئول جدید این اداره منصوب و معرفی شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار