رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان‌ شمالی خبر داد:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان ‌شمالی گفت: متقاضیان تسهیلات برنامه تولید و اشتغال برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۷۳۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ 29 April 2019

جهت جذب منابع و تسریع در اقدامات،ثبت‌نام متقاضیان دریافت تسهیلات تولید و اشتغال در سامانه بهین یاب صورت می پذیرد. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان ‌شمالی گفت: متقاضیان تسهیلات برنامه تولید و اشتغال با مراجعه به آدرس اینترنتی behinyab.ir برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام کنند.

فیروزه افزود: متقاضیان تسهیلات برنامه تولید و اشتغال می‌توانند با مراجعه به سامانه بهین‌یاب بخش تامین مالی واحدها و تکمیل مراحل ثبت‌نام نسبت به تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت مورد نیاز واحد خود اقدام کنند. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان ‌شمالی تصریح کرد: به‌منظور استفاده بهینه از منابع موجود و جهت جذب منابع و تسریع در اقدامات در راستای تأمین نقدینگی مورد نیاز بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسطی که از بازار محصول مناسبی برخوردار بوده اما به دلیل تنگناهای مالی و نداشتن سرمایه در گردش، تولید آن‌ها متوقف شده و یا با ظرفیت پایین فعالیت می‌کنند مورد حمایت قرار خواهند گرفت. فیروزه همچنین در خصوص جذب اعتبارات در مهلت مقرر گفت : اگر منابع و اعتبارات در وقت مقرر جذب نشود و بررسی ها نشان دهنده ضعف مدیریتی از طرف معاونین و مدیران سازمان باشد بطور قطع تصمیمات مناسب و مرتبط اتخاذ خواهد شد. گفتنی است؛ با اجرای این طرح 740 میلیارد ریال سرمایه در گردش، 1190 میلیارد ریال بازسازی و نوسازی صنایع و همچنین 11 میلیارد ریال جهت پروژه های نیمه تمام اختصاص می یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار