مدیر کل زندانهای خراسان شمالی :
به منظور تعیین اعضای جدید و مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان شیروان جلسه ای در ساختمان انجمن با حضور فرماندار ، دادستان ، مدیر کل زندانهای استان و دیگر اعضا برگزار شد .
کد خبر: ۷۳۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 29 April 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی ، محمدی مدیر کل زندانها و عضو اصلی انجمن در این جلسه با بیان اینکه ۲۳۳مورد پرونده خانواده زندانیان تحت پوشش انجمن در سامانه ثبت شده از در آمد ۳۰۳ میلیارد ریالی انجمن در سال گذشته خبر داد .

محمدی همچنین از ۱۴ منبع در آمدی این انجمن یاد کرد و خاطر نشان ساخت : ایجاد در آمد پایدار در راستای تامین هزینه های لازم برای کمک به خانواده های زندانیان نیازمند از اهداف انجمن می باشد و از صفایی مدیر عامل جدید انجمن حمایت زندانیان شهرستان شیروان خواست تا با استفاده از ایده های کار آفرینان و افراد صاحب نظر در امور اقتصادی از منابع انجمن حمایت زندانیان این شهرستان به نحو احسن در راستای ایجاد مراکز اشتغال و تولید برای کسب در آمد پایدار برای انجمن حمایت زندانیان بهره مند شوند .

هدایتی نیا دادستان و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان شیروان نیز خواستار رسیدگی هر چه بیشتر به وضعیت معیشتی و آموزشی خانواده های زندانیان شد .

مرآتی فرماندار و نائب رئیس هیئت مدیره انجمن نیز بابیان اینکه در انجمن روند رو به رشد را شاهد هستیم بر اشتغال و درآمد پایدار برای خانواده زندانیان تاکید کرد .

نائب رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شیروان در خاتمه جلسه بر جذب کمکهای خیرین نیز تاکید و خاطر نشان ساخت : با کمکهای نوعدوستان و خیران می توان بخشی از هزینه های معیشت، پوشاک و درمان خانواده های زندانیان را تامین نمود که در زمینه اشتغال و توانمندسازی آنان نیز موثر خواهد بود.

شایان ذکر است در این جلسه ترکیب هیئت مدیره و مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان شیروان تعیین شدند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار