فرماندار اسفراین در بازدید از زندان :
جلسه شوارای تامین شهرستان اسفراین پس از بازدید فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان اسفراین از زندان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۷۳۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ 29 April 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی،محمدی مدیر کل زندانهای استان در این بازدید ضمن همراهی مسئولین اجرایی،قضایی و انتظامی شهرستان اسفراین گزارشی از برنامه ها و آموزش های اصلاحی و تربیتی برای تغیی رفتار مددجویان ارائه نمود.

وی رویکرد آموزشی، فرهنگی و مذهبی برنامه های تبیین شده زندان های استان و توجه ویژه ای که بر رعایت حقوق شهروندی مددجویان و برخورداری آنان از کلیه امتیازات اجتماعی در درون زندان ها اعمال می گردد را به عنوان مولفه های نظام قضایی مطرح و بیانگر نگرش اسلامی مسئولان نظام در راستای حفظ شخصیت و کرامت مددجویان دانست.

مدیر کل زندانهای خراسان شمالی از امنیت پایدار به عنوان یکی از مهمترین ارکان زندانبانی یاد کرد و خاطرنشان كرد: ‌زندان مكاني است كه همه نيازهاي آن بايد به موقع تامين شود و شرايط مجموعه بايد مناسب باشد تا تنشي ايجاد نشود.

مدیر کل زندانهای خراسان شمالی همچنین به کاهش جمعیت کیفری زندانها و نیز کمبود امکانات زندان اسفراین اشاره نمود و خواستار توجه بیشتر مسئولین شهرستان جهت مرتفع شدن مشکلات موجود شد .

رستمی فرماندار اسفراین نیز در این بازدید مدیریت زندان را کاری سخت و دشوار دانست و خاطر نشان ساخت : مديريت زندان بايد با صبر و درايت و تدبير به گونه‌اي با بخش‌هاي ديگر در ارتباط باشد كه بتواند زندان را به نحو احسن مديريت كند.

وی همچنین تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی باعث افزایش ورودی پرونده به دستگاه قضایی و درنتیجه ورود به زندان می شود و از سویی تلاش هایی که کارکنان امور زندانها برای امنیت جامعه و اصلاح و تربیت زندانیان انجام می دهند از نظر معنوی دارای ارزش بالایی است که خداوند منان پاداش مناسب را به این عزیزان اعطا می نماید.

رستمی در خاتمه این بازدید از اقدامات صورت گرفته در جهت اصلاح رفتار مددجویان ابراز خرسندی نمود و در خصوص تامین بودجه جهت ساخت محل مناسب برای امورات فرهنگی این زندان قول مساعد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار