نماینده ولی فقیه در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی جامعه ورزش و جوانان:
نماینده ولی فقیه در استان در آیین تجلیل از برگزیدگان چهارمین دوره مسابقات قرآنی ویژه جامعه ورزش و جوانان استان از اجرای طرح ویژه تربیت 100 مربی درجه یک تفسیر قرآن در آینده ای نزدیک در خراسان شمالی خبر داد.
کد خبر: ۷۳۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱ 30 April 2019

نماینده ولی فقیه در استان در آیین تجلیل از برگزیدگان چهارمین دوره مسابقات قرآنی ویژه جامعه ورزش و جوانان استان از اجرای طرح ویژه تربیت 100 مربی درجه یک تفسیر قرآن در آینده ای نزدیک در خراسان شمالی خبر داد.
آیت ا... «یعقوبی» گفت: در آینده ای نزدیک طرحی داریم که برای تفسیر آسان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگ سالان، 100 مربی درجه یک تربیت شوند.وی با بیان این که ماه شعبان با همه خوبی هایش رو به پایان و ماه مبارک رمضان با همه برکاتش در پیش روست، بر ضرورت بهره گیری از قرآن در طول سال به خصوص در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.وی با بیان این که انقلاب اسلامی سفره قرآن را برای ما پهن کرد، افزود: کسی توقع نداشت در بحث ورزش قرآن مطرح شود اما امروز ورزش ما با قرآن گره خورده است و امیدواریم روزی برسد که ورزشکاران ما در میادین و مسابقات، ورزش را با قرآن شروع کنند و با قرآن نیز ورزش خود را به پایان برسانند.وی با اشاره به بانوانی که در میادین و مسابقات برون مرزی با حجاب کامل افتخارآفرینی می کنند، تصریح کرد: بانوانی که با حجاب کامل قهرمان می شوند نشان می دهند که می شود با عفاف و رعایت مرزهای دینی قهرمان شد و حجاب مانع رشد نیست و می توانیم با دینداری در زمینه های مختلف جلودار باشیم.آیت ا... «یعقوبی» روح را راکب و جسم را مرکب دانست و با بیان این که با ورزش کردن جسم انسان قوی می شود، تصریح کرد: رنگ معنوی به زمین های ورزشی بدهیم. وی بیان کرد: به ظاهر قرآن بسنده نکنیم و با قرآن جامعه را مدیریت کنیم.
معاون سامان دهی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هم به حضور 200 نفر در مسابقات قرآنی این اداره کل اشاره کرد و گفت: 12 بهمن 97 این مسابقات در رشته های قرائت و حفظ و در دو بخش خواهران و برادران آغاز شد و 38 نفر رتبه اول تا سوم استانی را کسب کردند.
«فیروزه» همچنین از اعزام برگزیدگان مسابقات استانی به مسابقات کشوری به میزبانی تبریز در آینده ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: هدف از برپایی این مسابقات ترویج فرهنگ قرآنی است و در نظر داریم برای هیئت های ورزشی دوره های قرآنی نیز برگزار کنیم.
به گزارش خبرنگار ما، در پایان از برگزیدگان مسابقات قرآنی ویژه جامعه ورزش و جوانان استان تجلیل شد./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار