حجت‌الاسلام علی‌اکبر صفری :
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی از برگزاری طرح ضیافت الهی در بیش از ۳۵ امامزاده استان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ 30 April 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی ،حجت‌الاسلام علی‌اکبر صفری، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان گفت: طرح ضیافت الهی در بیش از ۳۵ امامزاده شاخص استان از ابتدای ماه مبارک رمضان، ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی افزود: در این طرح برنامه‌هایی همانند دعا و مناجات، نمازهای جماعت، اجرای برنامه‌های قرآنی، پاسخگویی به احکام و شبهات، محافل انس با قرآن کریم برگزار می‌شود.
صفری مراسم ویژه شب‌های قدر به مدت سه شب با حضور روحانیان و مداحان برتر استانی، برپایی سفره‌های افطار و اطعام‌دهی به ایتام را از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت الهی در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه استان برشمرد.
وی گفت: اجرای نیات واقفان و تبلیغ و ترویج وقف‌های نوین و متناسب با نیازهای جامعه و وقف‌های مشارکتی نیز طی این ایام در دستور کار قرار دارد.
صفری با اشاره به اعزام ۱۸ مبلغ از قم به امامزادگان شاخص استان، بیان کرد: محافل انس با قرآن نیز با استفاده از ظرفیت قاریان برجسته در ایام ماه مبارک رمضان در امامزادگان شاخص برگزار می‌شود
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان گفت :مراسم جزء خوانی قرآن کریم از آستان مقدس امامزاده سید عباس(ع) بجنورد از شبکه اترک به صورت زنده پخش می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار