در اثر بارش و تصادف
عصر روز گذشته، تردد در مسیر تونل باباامان به علت بارش شدید تگرگ و جاری شدن گل و لای و همچنین واژگونی یک دستگاه کامیون مختل شد.
کد خبر: ۷۴۴۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 14 May 2019

عصر روز گذشته، تردد در مسیر تونل باباامان به علت بارش شدید تگرگ و جاری شدن گل و لای و همچنین واژگونی یک دستگاه کامیون مختل شد.به گزارش خبرنگار ما، بارندگی عصر روز گذشته که در برخی نقاط با بارش تگرگ همراه بود موجب شد حرکت وسایل نقلیه در محور شیروان- بجنورد در محدوده تونل باباامان دچار اختلال شود. بارش شدید تگرگ در محدوده جاده باباامان به گونه ای بود که باعث جاری شدن گل و سنگ ریزه از بالای تونل باباامان به ورودی آن شد. دانه های درشت تگرگ از یک سو و جاری شدن گل و سنگ ریزه برای دقایقی باعث شد خودروها در داخل تونل توقف کنند اما با فروکش کردن بارش، تردد دوباره برقرار شد.
مشاهدات خبرنگار ما حاکی است، یک ساعت پس از بارش تگرگ همچنان گل و سنگ ریزه مقابل تونل باباامان وجود داشت و ترمز گرفتن ناگهانی رانندگان در سراشیبی پس از تونل با مشاهده گل و سنگ ریزه بسیار خطرناک بود. البته در این مدت عوامل راهداری بجنورد با راهنمایی مأموران پلیس راه، مشغول جابه جا کردن کامیونی بودند که پیش از رسیدن به تونل واژگون شده بود.
این کامیون حامل بار سیمان در دوربرگردان مسیر حصارگرمخان به باباامان واژگون شده بود و مطابق مشاهدات خبرنگار بیش از یک ساعت باعث مختل شدن تردد در این مسیر شد. /روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار