روابط عمومی خانه مطبوعات خراسان رضوی اعلام کرد:
خانه مطبوعات خراسان رضوی تسهیلات اقامتی برای اعضای شهرستان‌های خود در مشهد را فراهم کرد.
کد خبر: ۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰ 24 January 2015

به گزارش تابناک، با توجه به اینکه جمعی از اعضای خانه مطبوعات خراسان رضوی را اهالی رسانه شاغل در شهرستان‌های خراسان رضوی تشکیل می‌دهند و سفر به مشهد مقدس و تشرف به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) آرزوی همه آنان و شیفتگان اهل بیت (ع) است، بنابراین در راستای برنامه‌های رفاهی، پیگیری فضایی مناسب برای اقامت و پذیرایی از این زائران در اولویت قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در بازدید اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان از هتل فرهنگ و هنر مشهد وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آن مجموعه با توجه به موقعیت و امکانات در خور و نیز سنخیت با اعضای خانه مطبوعات به عنوان تشکلی مورد حمایت آن وزارتخانه مورد توجه واقع شد.

در همین راستا با مذاکره با مسئول هتل فرهنگ و هنر توافق شد اعضای خانه مطبوعات و میهمانان این تشکل صنفی از ۲۵ درصد تخفیف قیمت‌های اقامتی (اتاق و صبحانه) در ایام غیر پیک برخوردار شوند و در صورت تقاضای خدمات کامل شامل اتاق، صبحانه، ناهار و شام در قبال پرداخت ۶۵۰ هزار ریال برای هر نفر در شبانه روز از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

هتل فرهنگ و هنر مشهد در خیابان رازی، جنب آزمایشگاه جهاد دانشگاهی، سال ۹۱ به عنوان یکی از مجموعه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی احداث شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار