مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی: عملیات اجرایی مخزن ذخیره آب در ۱۳ شهر استان همزمان با سفر هیئت دولت به استان خراسان شمالی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۶۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 13 July 2019

غلامحسین ساقی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی گفت: ساخت مخزن ذخیره آب در ۱۳ شهر استان با حضور دکتر اردکانیان، وزیر نیرو و با کلنگ زنی مخزن  ٢٠٠٠ متر مکعبی شهر راز آغاز می‌گردد.

ساقی افزود: یکی از برنامه‌های راهبردی تعریف شده در شرکت آب و فاضلاب استان، تقویت حجم مخزن ذخیره آب است که ۵٩ هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب در ۱۶ شهرستان از جمله فاروج، تیتکانلو، شیروان، زیارت، قوشخانه، حصارگرمخان، چناران شهر، بجنورد، راز، صفی آباد، قاضی، آشخانه، سنخواست، شوقان، جاجرم و درق در راستای این هدف مهم میباشد.

وی اظهار داشت: ساخت مخزن ذخیره آب به ظرفیت ۵٩ هزار مترمکعب در دستور کار است و هم اکنون، ١۵ هزار متر مکعب آن در شهر‌های تیتکانلو، بجنورد و شوقان در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: ساخت مخزن ذخیره آب در دست اجرا در شهر‌های استان خراسان شمالی دست کم یکهزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: با توجه به تاکید استاندار و نیز رویکرد شرکت آب و فاضلاب کشور بر تامین آب با کیفیت و پایدار برای تمام شهروندان، این پروژه‌ها تا پایان سال ۱۴۰۰ برای بهره برداری آماده شود.

شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی ۲۰۰ هزار مشترک آب دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار