مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی: هم‌اکنون ۴۰۱ خانوار زندانی تحت حمایت کمیته امدادخراسان شمالی هستند.
کد خبر: ۷۶۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 13 July 2019

مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: از مجموع ۴۰۱ خانوار زندانی ۲۶ خانوار در اسفراین، ۱۶۵ خانوار در بجنورد، ۹۵ خانوار در شیروان، ۴۵ خانوار در راز و جرگلان،۱۴ خانوار در فاروج،۳۴ خانوار در مانه و سملقان، ۱۱ خانوار در جاجرم و ۱۱ خانوار زندانی نیز در گرمه تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

الهی راد افزود: ۳۸ درصد از خانوار‌های زندانی تحت حمایت این نهاد ساکن مناطق روستایی و ۶۲ درصد آنان نیز در مناطق شهری ساکن هستند.

وی خاطرنشان کرد: ۴۱ مورد خدمات مسکن در قالب ساخت، تعمیرات و انشعابات به خانوار‌های زندانی تحت حمایت این نهاد ارائه‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی ارائه ۷۰ مورد خدمات مشاوره‌ای و ۳۰۰ مورد خدمات فرهنگی در قالب اعزام به اردو‌های زیارتی و دوره‌های آموزشی را از سایر خدمات ارائه‌شده به این خانوار‌ها برشمرد و افزود: ۷۲۰ مورد خدمات بهداشتی و درمانی، ۵۶۰ مورد خدمات خاص و ۱۵ مورد کمک‌هزینه جهیزیه نیز به خانوار‌های زندانی تحت حمایت این نهاد پرداخت‌شده است.

در چند سال اخیر دو هزار و ۲۶۷ خانوار زندانی از خدمات این نهاد بهره‌مند شده‌اند، که در سال گذشته ۱۰۰ مورد تسهیلات اشتغال‌زایی برای توانمندسازی این خانوار‌ها به آن‌ها اعطاشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار