فعالان فضای مجازی در خراسان شمالی به استقبال سفر روحانی رفتند و بخشی از تعهدات سفر گذشته وی به این استان را یادآوری کردند.
کد خبر: ۷۶۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱ 14 July 2019
فرش قرمز مجازی‌ها برای رئیس‌جمهور / بدهی‌ها به خراسان شمالی فراموش نشود!

دکتر حسن روحانی برای دومین بار در کسوت رئیس جمهور به خراسان شمالی سفر کرد. نخستین سفر روحانی به این استان در ۲۴ خردادماه سال ۹۴ بود و اکنون مردم این خطه از کشور پس از ۴ سال و در ۲۳ تیرماه ۹۸ دوباره میزبان این مهمان بودند.

فعالین فضای مجازی در خراسان شمالی نیز برای حضور رئیس‌جمهور در این استان، هشتک بدهی‌های رئیس‌جمهور را داغ کردند و با پهن کردن فرشی قرمز در فضای مجازی به استقبال سفر و سخنان روحانی در شهرستان شیروان رفتند.

اما در ادامه به بررسی برخی از این توییت ها که فعالین فضای مجازی در صفحات شخصی خود بازنشر کردند می‌پردازیم؛

کاربری بانام بهاره اکبری در پیام خود به موضوع جاده بجنورد به جنگل گلستان اشاره‌کرده و نوشته است: چند کشته برای تکمیل بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان نیاز است؟

 

سید محمود نظم بجنوردی ازجمله فعالان اجتماعی استان نیز نوشت: ای‌کاش رئیس‌جمهور به وعده‌های خود عمل می‌کرد تا مسؤولان استان نگران استقبال مردم نباشند.

 

کاربر دیگری با نام مریم سلطانی نیز نسبت به این سفر موضع‌گیری کرد و اعلام کرده است: مردم خوشحال باشند چون سفر رئیس‌جمهور پر خیرو برکت است اما خیروبرکت این سفر تعریف‌نشده!

 

سعید نوروزی نیز عکسی از مراسم امروز منتشر کرده و نوشته: من جوان بیکارم

 

محمد قربانی از جمله دیگر فعالان فضای مجازی به موضوع استقبال از رئیس‌جمهور پرداخته و گفته است: رئیس‌جمهور می‌توانست با پرداخت بدهی‌های خود به مردم استان شاهد استقبال دلی باشد نه دستوری.

 

گفتنی است رئیس‌جمهور طی سفری یک روزه به خراسان شمالی عملیات اجرایی و افتتاح پروژه‌های بخش‌های گوناگون را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار