کلانتری : گزارش ها بر علیه مدیران متخلف انتخاباتی باید مستند، متقن و محرز شده توسط مراجع قانونی و ذی صلاح باشد و گزارشی که همراه با غوغاسالاری و یا جوسازی علیه مدیر باشد تخلف محسوب نمی شود و حتی در این زمینه با تمام توان از مدیران قانونمند و توانمند نیز حمایت خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۱۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲ 25 January 2020

استاندار کهگیلویه وبویراحمد بار دیگر بر حفظ سلامت، امنیت و صیانت از تک تک آرای مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و خطاب به مدیران و دست اندرکاران امر حساس انتخابات گفت که شانیت ، منزلت و جایگاه عزتمندانه خود را با حضور در جلسات و محافل انتخاباتی و یا طرفداری از داوطلب خاصی خدشه دار نکنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در نشست شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: بدون شک رفتن و یا تداوم مدیریتی هیچ مدیر اجرایی در این استان منوط به طرفداری و یا حضور در جلسات انتخاباتی و یا طرفداری از نامزد خاصی نیست، حتی چنانچه آن شخص پیروز انتخابات شود.
وی یادآور شد: حضور یک مدیر در جلسات انتخاباتی و همچنین تحرکاتی مبتنی بر له یا علیه یک نامزد خاص علاوه بر تخلف انتخاباتی دون شان، منزلت و عزت آن مدیر است و جایگاه مدیریتی را نیز را زیر سئوال می برد.
کلانتری افزود : مدیران باید شأن مدیر بودن را حفظ کنند و اگر بخواهند خود را آوزان کاندیدای  خاص کنند حتی در صورت پیروزی فرد مورد نظر، یک هفته بعد از انتخابات این مدیر را عزل می‌کنیم  و مدیری که در برابر خواسته‌های نامعقول برخی کاندیداها مقاومت کند تلاش برای عزل وی راه به جایی نمی‌برند جز اینکه من از این استان بروم.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد هرگونه گزارش مستند از مراجع ذیربط ، قانونی و ذی صلاح مبنی بر تخلف و یا جابنداری مدیران دستگاه های مختلف اجرایی در انتخابات را همانند آرای مردم در صندوق های اخذ رای خط قرمز خود دانست و تاکید کرد: چنانچه تخلفی از سوی مدیری محرز شود مطمئن باشد ظرف کمتر از یک هفته برکنار خواهد شد.
کلانتری ادامه داد: البته گزارش ها باید مستند، متقن و محرز شده توسط مراجع قانونی و ذی صلاح باشد و گزارشی که همراه با غوغاسالاری و یا جوسازی علیه مدیر باشد تخلف محسوب نمی شود و حتی در این زمینه با تمام توان از مدیران قانونمند و توانمند نیز حمایت خواهیم کرد.
وی همچنین با تشریح جزئیاتنی از ماده ۱۱ قانون انتخابات از مدیران اجرایی خواست بدون هرگونه جانبداری از نامزد خاصی همکاری ، هماهنگی و تعامل لازم را نیز با مجموعه فرمانداران هشت گانه در هر سه حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، باشت و گچساران و کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده داشته باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای را مهمترین شاخص در عرصه انتخابات دانست و تاکید کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال در فضای امن، سالم و قانونمند برگزار خواهد شد.
کلانتری ادامه داد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام الهی دارای چند مولفه است که مهمترین وجه آن حضور و مشارکت آگاهانه مردم پای صندوق های اخذ رای به عنوان بارزترین نماد مردم سالاری دینی خواهد بود.
وی برگزاری یک انتخابات باشکوه، سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم را راهبرد و رویکرد اساسی مجریان و ستاد انتخابات استان دانست و گفت: متولیان امر با این جهت گیری که رأی مردم ناموس است و میزان هم رأی مردم است باید وارد این عرصه حساس شوند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد: این تضمین و اطمینان را به مردم استان خواهیم داد که امنیت، سلامت و امانتداری از رأی مردم سرلوحه کار مجریان و متولیان امر انتخابات در استان خواهد بود و به صراحت از تک تک آرای مردم در صندوق‌های اخذ رأی صیانت می‌شود.
کلانتری پیشتر نیز گفته بود که کمترین تخلف و تقلب در آرای مردم و انتخابات را خط قرمز و بزرگترین خیانت به خون شهدا و آرمان‌های امام و نظام است.
تغییرو تحولات مدیریتی ممنوع
وی همچنین هرگونه تغییر و تحول در سطوح گوناگون مدیریتی و عزل و نصب در سطح استان ، شهرستان ها و  بخش های مختلف را تا پایان زمان انتخابات ممنوع دانست.
کلانتری گفت: برخی موارد ضروری در این راستا نیز باید با هماهنگی کامل با رئیس ستاد انتخابات استان انجام شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین تمامی دست اندرکاران امر انتخابات را به رعایت اصل بی طرفی و قانون مداری توصیه کرد و گفت: کوچکترین تحرک انتخاباتی از سوی هر یک از این افراد و عوامل به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
جلسه دیروز زارعی را نگاه کند استاندار سس اقدام کند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار